Calibran lisävarustevalmiuksista (Johtoja valmiina?)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Calibran lisävarustevalmiuksista (Johtoja valmiina?)

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

Eli autoni on vuoden 1993 16v Calibra. Auto on täysin perusvarusteilla, eli siinä on vain sähköpeilit ja sähkökattoluukku ja ABS. Auto on vanhemmalla C20xe moottorilla eli virranjakaja löytyy ja jakopää vanhaa mallia.

Ajotietokoneen asentamista olen suunitellut, ja sille löytyi pistoke heti kellon takaa, ja oletettavasti toimii iha plug and play tyyliin. Onhan mittarstossakin varmaan nopeusanturi, kun on tuo pistoke, vai otetaanko nopeussignaali ABSeilta?

Lisäksi olen suunitellut sähkölasien (alkuperäisten käytettyjen) asentamista, kun on tuo kuskinpuolen mekanismi kakkana. Onko autossa johdotukset valmiina oviin, ja keskikonsolin nappuloille, eli senkun lyön osat ja pistokkeet kiinni, ja homma pelaa?

Onko keskuslukolle johdot valmiina, senkun laitan alkuperäset moottorit ja "tangot" sekä ohjausboxin, ja sekin pelaa?

Edes pienistä tiedonrippeistä olisin kiitollinen.
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

Viskataampa takaisin ylös, jos jollakin olisi tietoa.

Onhan täällä monikin vissiin sähkölaseja asennellut manuaalilasilliseen autoon...
dakett
OCF Member
OCF Member

Re: Calibran lisävarustevalmiuksista (Johtoja valmiina?)

Viesti Kirjoittaja dakett »

AksuPaksu kirjoitti:Ajotietokoneen asentamista olen suunitellut, ja sille löytyi pistoke heti kellon takaa, ja oletettavasti toimii iha plug and play tyyliin. Onhan mittarstossakin varmaan nopeusanturi, kun on tuo pistoke, vai otetaanko nopeussignaali ABSeilta?

Lisäksi olen suunitellut sähkölasien (alkuperäisten käytettyjen) asentamista, kun on tuo kuskinpuolen mekanismi kakkana. Onko autossa johdotukset valmiina oviin, ja keskikonsolin nappuloille, eli senkun lyön osat ja pistokkeet kiinni, ja homma pelaa?
-Ajotietokone on aika pitkälti pluandplay homma, itseni piti ainoastaan ulkolämpömittarille vetää uus piuha... Kannattaa tarkistaa vielä että käyttönapille löytyy valmiiksi piuhat, mutta eiköhän ne löydy, jos se keltanen multiliitinkin löyty.

- Ainakaan omassa autossa ei ollut valmiita johdotuksia sähkölaseille, mutta jos saat jonkun myymään ikkunan täydellisen johtosarjan kanssa, ei pitäisi olla mahdoton homma.
Opel Kadett GSI 2.0 16v turbo -88 & Opel Kadett GSI Cabriolet 2.0 8v -89 & Ford Taunus 2.0 8v turbo -73 & Opel Insignia 2.0CDTI 4x4 -15
Vastaa Viestiin