tekniikan vaihto
tekniikan vaihto
jees eli mä aattelin vaihtaa koneen omppuun 2l->2.8l. mitä kaikkee mun pitä vaihtaa?? ja mistä mä saan ruiskun?
Hey, watch the fire of death's ÖBELIX
Perkuleen selkee kysysmys! Kannattaa vilkasta nuo "kirjottajan ohjeet" ennen ku kysyy...
Sun pitää vaihtaa autoa semmoiseen missä on 2.8 litrainen moottori, ja ruiskuja saa apteekista... Tässä mielestäni vastaus minkä voi antaa noilla tiedoilla
Nopeasti sanoisin kuitenkin vaihdettavia osia olevan:
Jarrut
Moottori
Vaiheisto, yms voimansiirtoa
Sähköjä
Pyöränripustuksen osia
+ sekalainen lista osia
Ruiskun saat tuolta myydään osia palstalta!
Sun pitää vaihtaa autoa semmoiseen missä on 2.8 litrainen moottori, ja ruiskuja saa apteekista... Tässä mielestäni vastaus minkä voi antaa noilla tiedoilla
Nopeasti sanoisin kuitenkin vaihdettavia osia olevan:
Jarrut
Moottori
Vaiheisto, yms voimansiirtoa
Sähköjä
Pyöränripustuksen osia
+ sekalainen lista osia
Ruiskun saat tuolta myydään osia palstalta!
Miten DX ja Celica liittyy topikin kysymykseen...
Itsekkin saanut Corsan katsastettua Asconan koneella, Kadetin Vectran koneella jne...Oonko tehnyt jotain laitonta, menenkö tunnustamaan poliisille???
Juu ja onhan mullakin ollu DX Corolla Carinan koneella.
Pikkasen kannattee miettiä kysymyksiä ennenkuin kysyy ettei tuu ihan puuta heinää johon sit kukaan ei vastaa kunnolla vaikka kysyjän kysymys olisikin ihan vilpitön.
Itsekkin saanut Corsan katsastettua Asconan koneella, Kadetin Vectran koneella jne...Oonko tehnyt jotain laitonta, menenkö tunnustamaan poliisille???
Pikkasen kannattee miettiä kysymyksiä ennenkuin kysyy ettei tuu ihan puuta heinää johon sit kukaan ei vastaa kunnolla vaikka kysyjän kysymys olisikin ihan vilpitön.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
On vain tuollainen esimerkiksi Commodore B:n 2.8-litrainen CIH-kuutonen vähän vanha moottori Omegaan laitettavaksi, mutta miksei se sinne menisi, luulisi tosin järkevämmäksi laittaa suoraan 3.0-litrainen Omegan kuutonen, vaikka C30NE mieluummin, periaatteessa sama kone kuin esim tuo vanha 28E, mutta tehokkaampi ja isompi ja helpommin löydettävissä, ettei tarvitse 70-luvun alun koneita laittaa 80-luvun autoon... ja suora vertailumalli on Omega A 3000 ja muut 3.0-mallit, joita vastaamaan auto täytyy muuttaa.
Seuraava Opelin 2.8-litrainen kone on C-Vectran 2.8 V6 turbokone, jota taas ei Omega A:han pysty käytännössä laittamaan eikä siinä mitään järkeä juuri olisikaan, se kun on etuvetosiin tarkoitettu. Toki on tehokkaampi, kun on 24V ja ahdettu.
Seuraava Opelin 2.8-litrainen kone on C-Vectran 2.8 V6 turbokone, jota taas ei Omega A:han pysty käytännössä laittamaan eikä siinä mitään järkeä juuri olisikaan, se kun on etuvetosiin tarkoitettu. Toki on tehokkaampi, kun on 24V ja ahdettu.
-
kumimuumi
- OCF Member

Nimenomaan Toyotassa onAksuPaksu kirjoitti:Eihän nyt japanilaisissa noin isoja koneita oleLurttinen kirjoitti:Jos sen kaverilla on jääny jostain riisistä ylimääräiseksi 2.8 kone?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Re: tekniikan vaihto
Otappas jäbä yhteyttä Kokkolassa vaikuttaavaan Omegan tekniikanvaihtoguruun Nousiaiseen. Kirjoittelee täällä nimimerkillä ooopel, joten ehkä onnistut löytään puhelinnumeronkin.IronTwin kirjoitti:jees eli mä aattelin vaihtaa koneen omppuun 2l->2.8l. mitä kaikkee mun pitä vaihtaa?? ja mistä mä saan ruiskun?