Ytimekkäästi:
-Jos auto kallellaan, keula alempana perää, auto lähtee heti käyntiin vaikka seisoo tunteja. Jos vaikka 0 asteen kulmassa, starttaus aika n. 15-25 sekuntia. Polttoaine säiliön takaiskuventtiili? Valuttaako letkun tyhjäksi?
-Ruiskusuuttimet vuotavat ihan juuresta (3kpl), minkäkokoinen hylsy kiristykseen? Iso ja pitkäkaulainen ainakin...
-Termostaatin sijainti, ei tunnu löytyvän (lämmöt nousee kesäisin korkealle ja talvisin ei ollenkaan)
-Myiskö joku minulle kuskin kylkilistan oveen? Vanteita haetaan myös!
-Miten vaihdelaatikko- ja peräöljyt vaihdetaan, propustako letku sisään ja imastaan?
-Tehot ovat hukassa, väännöt siis. Ylämäkiin tuntuu hyytyvän? Ja 6-diisselinhän ei juuri pitäisi hyytyä ! Voisin kuvitella....
Omega B 2.5TD -96 "muutamia kysymyksiä"
-
lemminkäinen
- 'Admiral'

Omega B 2.5TD -96 "muutamia kysymyksiä"
Boanerge !
<<Myiskö joku minulle kuskin kylkilistan oveen? Vanteita haetaan myös! <<
Itse hakisin listan Opelilta,niissä on kuitenkin osin tuo tarrakiinnityskin joten käytetystä ei välttämättä tule hyvää..
Ei kai 50e panostus ole liikaa,auto näyttää kuitenkin lintalta jos listoja uupuu...
Itse hakisin listan Opelilta,niissä on kuitenkin osin tuo tarrakiinnityskin joten käytetystä ei välttämättä tule hyvää..
Ei kai 50e panostus ole liikaa,auto näyttää kuitenkin lintalta jos listoja uupuu...
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Re: Omega B 2.5TD -96 "muutamia kysymyksiä"
Yritän muutamaan kysymykseesi vastata:lemminkäinen kirjoitti:Ytimekkäästi:
-Jos auto kallellaan, keula alempana perää, auto lähtee heti käyntiin vaikka seisoo tunteja. Jos vaikka 0 asteen kulmassa, starttaus aika n. 15-25 sekuntia. Polttoaine säiliön takaiskuventtiili? Valuttaako letkun tyhjäksi?
-Ruiskusuuttimet vuotavat ihan juuresta (3kpl), minkäkokoinen hylsy kiristykseen? Iso ja pitkäkaulainen ainakin...
-Termostaatin sijainti, ei tunnu löytyvän (lämmöt nousee kesäisin korkealle ja talvisin ei ollenkaan)
-Myiskö joku minulle kuskin kylkilistan oveen? Vanteita haetaan myös!
-Miten vaihdelaatikko- ja peräöljyt vaihdetaan, propustako letku sisään ja imastaan?
-Tehot ovat hukassa, väännöt siis. Ylämäkiin tuntuu hyytyvän? Ja 6-diisselinhän ei juuri pitäisi hyytyä ! Voisin kuvitella....
-Tuohon käynnistyssahaukseen voi vaikuttaa useampi tekijä, polttoainepumppu, vuotavat suihkun paluuputket, mahdollisesti nuo vuotavat suihkutkin, jos ne on murtunut poikki. Hylsyn saa suihkujen kiristykseen rautakaupasta, sitten nättiä hiontaa että se sopii menemään pohjaan saakka, kokoa en nyt muista millään.
-Termari löytyy ylävesiletkun lähdön alta.
-Oliskos imusarja tukossa EGR:n takia jos ei vetele, mutua...
-Ja öljyt vaihdetaan propuista.
T:Tero
Omega B 2.5-TD 10/1995 chip, sportleder, klima...
Fiesta 1.1C 1989 red devil "kyttyrä"
Fiesta 1.1C 1989 red devil "kyttyrä"
-
lemminkäinen
- 'Admiral'