Värilliset tummenuskalvot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
viihdetähti
'Kadett'
'Kadett'

Värilliset tummenuskalvot

Viesti Kirjoittaja viihdetähti »

Onko noi completokselta saatavat värilliset kalvot laillisia? Oon vähän miettiny jos sellaset tilais.
CalibraDTM
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja CalibraDTM »

Mielestäni kromin väriset kalvot joista siis tulee ns peilipinta niin ne ovat ainakin kiellettyjä. Mutta muista en ole aivan varma.
Mua voi koittaa mut mua ei voi voittaa!!!!!!!

BLING BLING!! **tun köyhät! ;)
kartevoir
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kartevoir »

täällä vain ajelee selainen amis jolal on kromin värilet kalvot.
mutta syrjäkylässähän me asutaan joten ei kai poliisit välitä vaikka olis koko auto ihan kromissa.
tpk_83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

muisteleisin että takasivulaseissa saisi käyttää kromi/peili kalvoo mutta takalasissa ei
Artsi2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Artsi2 »

tpk_83 kirjoitti:muisteleisin että takasivulaseissa saisi käyttää kromi/peili kalvoo mutta takalasissa ei
Mulla taasen on sellainen käsitys, että peilikalvot on kokonaan kielletty. Voin olla tosin väärässäkin.
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

"...Muissakaan laseissa ei saa käyttää kalvoja, jotka voivat aiheuttaa haitallisia heijastuksia"

Noin lakikirjassa lukee, porsaanreikähänä tossa on, mutta mulla oli ainakin ja yhet tontut niistä itki, mutta siitäkin selvittiin rekisteriotteen katoamisella :lol:
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
tpk_83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Harmi ettei kalvoja saa kunnolla väreissä. Joku vihreä tai punainen kalvo olis tosi kiva poikkeus harmaaseen/tummaan massaan.
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JaspaJami »

liteFun kirjoitti:Harmi ettei kalvoja saa kunnolla väreissä. Joku vihreä tai punainen kalvo olis tosi kiva poikkeus harmaaseen/tummaan massaan.
Ei saa vai? Monasti nähnyt noita varillisiä kalvoja. Seat Leon CupraR autoa näkee monasti keltaisena ja keltasilla kalvoilla.
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Värillisiä kalvoja saa käyttää lain mukaan. Heijastavia ei......tosin riippuu paljon paikkakunnasta mitä katsastusmiehet niistä sanovat!

Foliateciltä löytyy paljon kalvoja niin värillisenä kuin heijastavana värillisenä.

http://www.vmstyle.fi/index.php?page=products&id=426
Vastaa Viestiin