Kaikilla mahdollisilla herkuilla tämä vehje...mitään ei oikeastaan puutu

No onhan siinä jättivanteet ja tuulenohjain...R.Lehtinen kirjoitti:tosin kamalan korkea, ja mistä toi TUNING teksti tuohon otsikkoon sai kunnian tulla
No omastani ei ainakaan tullut mikään epäkäytännöllinen lintta vaan ajo mukavuus parani huomattavasti, ja kyllähän tuo mukavemmaltakin näyttää, tosin mulla ei tipahtanut ku 30 milliä, mutta kuitenkin. Mutta makunsa kullakinMegaman kirjoitti:No onhan siinä jättivanteet ja tuulenohjain...R.Lehtinen kirjoitti:tosin kamalan korkea, ja mistä toi TUNING teksti tuohon otsikkoon sai kunnian tulla
kamalan korkea...mieluummin tollanen ryhdikäs kuin epäkäytännöllinen lintta.Omega on suunniteltu mukavaan,leppoissaan matkantekoon.Ei siitä urheiluautoa saa tekemälläkään,ominaisuudet saa kyllä pilattua...
-20-30 mm menee vielä mun ymmärryksestä läpi...Kuke kirjoitti:No omastani ei ainakaan tullut mikään epäkäytännöllinen lintta vaan ajo mukavuus parani huomattavasti, ja kyllähän tuo mukavemmaltakin näyttää, tosin mulla ei tipahtanut ku 30 milliä, mutta kuitenkin. Mutta makunsa kullakinMegaman kirjoitti:No onhan siinä jättivanteet ja tuulenohjain...R.Lehtinen kirjoitti:tosin kamalan korkea, ja mistä toi TUNING teksti tuohon otsikkoon sai kunnian tulla
kamalan korkea...mieluummin tollanen ryhdikäs kuin epäkäytännöllinen lintta.Omega on suunniteltu mukavaan,leppoissaan matkantekoon.Ei siitä urheiluautoa saa tekemälläkään,ominaisuudet saa kyllä pilattua...
Muoviosat on kaikki korinvärisiä,eli maalattu on ainakin jotain...^Axu^ kirjoitti:Mistäs niin päättelet että on maalattu muka?Megaman kirjoitti:Tota ^Axu^:n omppua on ainakin maalattu ja "myrskylyhdyt" on vaihdettu parempiin uudemman mallisiin...oliko mällivehke?![]()