mulla tulee n.1000km viikossa ja ajan tankilla 700-800km että sitä rataa..Saintiel kirjoitti:iyg_van_dyk kirjoitti:mulla sama juttu ompussa..se vaa pätkii sitä tiisselin syöttöö koko ajan..ei saa painaa liipasinta kovinkaa paljoo muute pätkäsee..vituttaa tankata 2 kertaa viikossa 67 litraa ku on nii hidasta
mitä vittua 67 litraa diiiseliä kertaa kaks viikossa?
mitä teet oikein työkses?, onko käynnissä yötäpäivää? tä hä.
Äitin nissan almera dino niin 60litran tankillisella 2 viikko ja bensakoneella?
Tankkaaminen V*tun hidasta...
-
iyg_van_dyk
- 'Kapitän'

Omegainen 2.5 Tdi Farkku automatic '96 *MYYTY*
-
iyg_van_dyk
- 'Kapitän'

-
astramaani
- 'Diplomat'

-
iyg_van_dyk
- 'Kapitän'

varmaanki..tulee ajettua motarilla (tod.nopeus 127km/h;) ), kaupungissa, ja maantiellä( 109km/h) että sen takia on suht korkee kulutus..ja sitten vielä vihdintien liikkennevalot ku MÄ joudun pysähtyy aina jokaisiin niistäastramaani kirjoitti:eli 10litraa menee satasella tolla kakspuokilla?
Omegainen 2.5 Tdi Farkku automatic '96 *MYYTY*
-
dimmu.burger
- 'Kadett'

Polttoaineen täyttöputki tukossa
Sullakin on varmaan täyttöputki tukossa. Sen suulla on ollut läppä joka on nyt poikittain siellä putkessa. Mulla hajosi kun törkkäsin pistoolin kiireessä reunoja pitkin sisään
Vieläkin ihmettelen, että miten sen saa sieltä helpoiten pois kun se ei kokonsa puolesta pääse tulemaan kummastakaan päästä ulos.
Vieläkin ihmettelen, että miten sen saa sieltä helpoiten pois kun se ei kokonsa puolesta pääse tulemaan kummastakaan päästä ulos.
En oo varmaan ikinä tankannu noin paljoo bensaa.ku oiski varaa niin kyllä ilomielin lorottelisin vaikka vähän hitaammin tankin täyteen.Saintiel kirjoitti:iyg_van_dyk kirjoitti:mulla sama juttu ompussa..se vaa pätkii sitä tiisselin syöttöö koko ajan..ei saa painaa liipasinta kovinkaa paljoo muute pätkäsee..vituttaa tankata 2 kertaa viikossa 67 litraa ku on nii hidasta
mitä vittua 67 litraa diiiseliä kertaa kaks viikossa?
mitä teet oikein työkses?, onko käynnissä yötäpäivää? tä hä.
Äitin nissan almera dino niin 60litran tankillisella 2 viikko ja bensakoneella?

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
- sepse
- OCF Member 2023

Myöskin mun Vectrassa oli sama ilmiö , sai käännellä pistoolia ja painaa hiljaa kunnes osu oikein ja läppä aukes sitte sai kyllä päästää täysillä .
Oletan että liittyy siihen vihreään ohuesta kovasta muovista valmistettuun kartion malliseen osaan jonka alapäässä on läppä / varmistaa ettei putkeen mahdu kuin 95 pistoolin kärsä / osa näkyy täyttöputkessa.
Kerran paloi hihat totaalisesti ja tökkäsin pistoolin voimalla pohjaan , vihreä osa irtosi ja putosi alemmas , rautalangalla ronkein sitä takaisin ylös ja sain puolikkaan . Jäljelle jäänyt osa ei ole haitannut ja nyt täyttö sujuu kunnolla.
Veikkaan että se läppä alkaa vanhemmiten krinnata ja bensan paine vaikutus ehtii katkaista syötön ennenkuin paine avaa läpän / jos vain onnistuu jollain muoviletkun palalla tökkäämään läpän irti niin homma on kunnossa MUTTA jos tökkää väärin ja koko osa tipahtaa alas saattaa tulla isompi ongelma .
Seppo
Oletan että liittyy siihen vihreään ohuesta kovasta muovista valmistettuun kartion malliseen osaan jonka alapäässä on läppä / varmistaa ettei putkeen mahdu kuin 95 pistoolin kärsä / osa näkyy täyttöputkessa.
Kerran paloi hihat totaalisesti ja tökkäsin pistoolin voimalla pohjaan , vihreä osa irtosi ja putosi alemmas , rautalangalla ronkein sitä takaisin ylös ja sain puolikkaan . Jäljelle jäänyt osa ei ole haitannut ja nyt täyttö sujuu kunnolla.
Veikkaan että se läppä alkaa vanhemmiten krinnata ja bensan paine vaikutus ehtii katkaista syötön ennenkuin paine avaa läpän / jos vain onnistuu jollain muoviletkun palalla tökkäämään läpän irti niin homma on kunnossa MUTTA jos tökkää väärin ja koko osa tipahtaa alas saattaa tulla isompi ongelma .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
Ääni myös tuolle rikkotuneelle läppämekansimille. Kannattaa tosiaan tsekata onko se täyttöputkessa korkin alla oleva läppämekanismi paikallaan. Parissa laitteessa minulla on se mekanismi hajonnut ja se tippuu sinne täyttöputken pohjalle. Ne osat ei mene tankkiin kun siellä täytttöputken toisessa päässä on semmoinen suppilo vaan tukkivat täyttöputkea ja niin polttoaineen virtaus tankkiin estyy.
edit: olikin näköjään aika vanha aihe nostettu ylös, vika lienee jo ratkaistu
edit: olikin näköjään aika vanha aihe nostettu ylös, vika lienee jo ratkaistu
Hä? Mä oon luullu, et ton tarkotus on estää diesel-pistoolin sisäänmahtuminen, ei 98E:n? Eihän 98E:n tankkaaminen vähintään 95E:tä vaativaan autoon mitään haittaa/riko.sepse kirjoitti:Oletan että liittyy siihen vihreään ohuesta kovasta muovista valmistettuun kartion malliseen osaan jonka alapäässä on läppä / varmistaa ettei putkeen mahdu kuin 95 pistoolin kärsä / osa näkyy täyttöputkessa
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- sepse
- OCF Member 2023

Juuh mutta sillon kun nää autot tuli niin oli vielä lyijyllistä ja idea ettei se 99 kärsä mahdu täyttöön
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
Aivan! Enpä enää muistanukkaan koko 99:iä!sepse kirjoitti:Juuh mutta sillon kun nää autot tuli niin oli vielä lyijyllistä ja idea ettei se 99 kärsä mahdu täyttöön![]()
Seppo
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)