Tankkaaminen V*tun hidasta...

Keskustelua Opeleista
iyg_van_dyk
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja iyg_van_dyk »

Saintiel kirjoitti:
iyg_van_dyk kirjoitti:mulla sama juttu ompussa..se vaa pätkii sitä tiisselin syöttöö koko ajan..ei saa painaa liipasinta kovinkaa paljoo muute pätkäsee..vituttaa tankata 2 kertaa viikossa 67 litraa ku on nii hidasta :-?

mitä vittua 67 litraa diiiseliä kertaa kaks viikossa?

mitä teet oikein työkses?, onko käynnissä yötäpäivää? tä hä.

Äitin nissan almera dino niin 60litran tankillisella 2 viikko ja bensakoneella?
mulla tulee n.1000km viikossa ja ajan tankilla 700-800km että sitä rataa..
Omegainen 2.5 Tdi Farkku automatic '96 *MYYTY*
Artsi2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Artsi2 »

Toisaalta nykyisillä bensan hinnoilla on hyvä vähän nautiskella tankatessa, on se sen verran kallista lystiä:)
iyg_van_dyk
'Kapitän'
'Kapitän'

joo siis pakko olla helvetin hyvää bensaa ku on nii kallistaki :lol:
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

eli 10litraa menee satasella tolla kakspuokilla?
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
iyg_van_dyk
'Kapitän'
'Kapitän'

astramaani kirjoitti:eli 10litraa menee satasella tolla kakspuokilla?
varmaanki..tulee ajettua motarilla (tod.nopeus 127km/h;) ), kaupungissa, ja maantiellä( 109km/h) että sen takia on suht korkee kulutus..ja sitten vielä vihdintien liikkennevalot ku MÄ joudun pysähtyy aina jokaisiin niistä :-?
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja buctu »

Ei pysyty käsittämään puheita miten bensa muka on kallistunut? Aina olen tankannut 20€ eikä ole koskaan maksanut centtiäkään enempää :roll:
dimmu.burger
'Kadett'
'Kadett'

Polttoaineen täyttöputki tukossa

Viesti Kirjoittaja dimmu.burger »

Sullakin on varmaan täyttöputki tukossa. Sen suulla on ollut läppä joka on nyt poikittain siellä putkessa. Mulla hajosi kun törkkäsin pistoolin kiireessä reunoja pitkin sisään :(

Vieläkin ihmettelen, että miten sen saa sieltä helpoiten pois kun se ei kokonsa puolesta pääse tulemaan kummastakaan päästä ulos.
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Vectra C: bensa menee vain liruttaen tankkiin. jos jysäyttää liipasin pohjassa niin koko ajan "kakoo" vastaan.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

Saintiel kirjoitti:
iyg_van_dyk kirjoitti:mulla sama juttu ompussa..se vaa pätkii sitä tiisselin syöttöö koko ajan..ei saa painaa liipasinta kovinkaa paljoo muute pätkäsee..vituttaa tankata 2 kertaa viikossa 67 litraa ku on nii hidasta :-?

mitä vittua 67 litraa diiiseliä kertaa kaks viikossa?

mitä teet oikein työkses?, onko käynnissä yötäpäivää? tä hä.

Äitin nissan almera dino niin 60litran tankillisella 2 viikko ja bensakoneella?
En oo varmaan ikinä tankannu noin paljoo bensaa.ku oiski varaa niin kyllä ilomielin lorottelisin vaikka vähän hitaammin tankin täyteen. :wink:
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja sepse »

Myöskin mun Vectrassa oli sama ilmiö , sai käännellä pistoolia ja painaa hiljaa kunnes osu oikein ja läppä aukes sitte sai kyllä päästää täysillä .
Oletan että liittyy siihen vihreään ohuesta kovasta muovista valmistettuun kartion malliseen osaan jonka alapäässä on läppä / varmistaa ettei putkeen mahdu kuin 95 pistoolin kärsä / osa näkyy täyttöputkessa.

Kerran paloi hihat totaalisesti ja tökkäsin pistoolin voimalla pohjaan , vihreä osa irtosi ja putosi alemmas , rautalangalla ronkein sitä takaisin ylös ja sain puolikkaan . Jäljelle jäänyt osa ei ole haitannut ja nyt täyttö sujuu kunnolla.

Veikkaan että se läppä alkaa vanhemmiten krinnata ja bensan paine vaikutus ehtii katkaista syötön ennenkuin paine avaa läpän / jos vain onnistuu jollain muoviletkun palalla tökkäämään läpän irti niin homma on kunnossa MUTTA jos tökkää väärin ja koko osa tipahtaa alas saattaa tulla isompi ongelma .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

Ahhh, niin vanha mutta tänne sopiva :D
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Ääni myös tuolle rikkotuneelle läppämekansimille. Kannattaa tosiaan tsekata onko se täyttöputkessa korkin alla oleva läppämekanismi paikallaan. Parissa laitteessa minulla on se mekanismi hajonnut ja se tippuu sinne täyttöputken pohjalle. Ne osat ei mene tankkiin kun siellä täytttöputken toisessa päässä on semmoinen suppilo vaan tukkivat täyttöputkea ja niin polttoaineen virtaus tankkiin estyy.

edit: olikin näköjään aika vanha aihe nostettu ylös, vika lienee jo ratkaistu :D
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

sepse kirjoitti:Oletan että liittyy siihen vihreään ohuesta kovasta muovista valmistettuun kartion malliseen osaan jonka alapäässä on läppä / varmistaa ettei putkeen mahdu kuin 95 pistoolin kärsä / osa näkyy täyttöputkessa
Hä? Mä oon luullu, et ton tarkotus on estää diesel-pistoolin sisäänmahtuminen, ei 98E:n? Eihän 98E:n tankkaaminen vähintään 95E:tä vaativaan autoon mitään haittaa/riko.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja sepse »

Juuh mutta sillon kun nää autot tuli niin oli vielä lyijyllistä ja idea ettei se 99 kärsä mahdu täyttöön :o
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

sepse kirjoitti:Juuh mutta sillon kun nää autot tuli niin oli vielä lyijyllistä ja idea ettei se 99 kärsä mahdu täyttöön :o
Seppo
Aivan! Enpä enää muistanukkaan koko 99:iä! :lol: :lol: :lol:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vastaa Viestiin