mv6 automaatti kusi öljyt..
mv6 automaatti kusi öljyt..
moro..
nyt ois hyville arvailuille tilaa.. elikkäs mv6 (96) seissyt pari kk ja sit kävin ajaa sillä n km matkan ja nostin keulan ylös (ollut ylhäällä n2vk) sen oikaisun takia.. auto on siis n.15-20 asteen kulmassa.. nyt kuitenkin viimeviikonloppuna automaatin alle oli ilmestynyt lätäkkö öljyä.. useampi desi.. automaatin takimmainen öljypohja näyttää kostealta.. onko siis tossa vaihteistossa joku reikä josta valuu esim etummaisen öljytilan öljyt pois jos auto seisoo vinossa? vai onko siin öljypohjantiivisteet poikinu? laatikko tuntu pelaavan koeajolla moitteettomasti (siis ennen öljyjen valumista ulos)..
apua kaivataan.. tai arvauksia..
nyt ois hyville arvailuille tilaa.. elikkäs mv6 (96) seissyt pari kk ja sit kävin ajaa sillä n km matkan ja nostin keulan ylös (ollut ylhäällä n2vk) sen oikaisun takia.. auto on siis n.15-20 asteen kulmassa.. nyt kuitenkin viimeviikonloppuna automaatin alle oli ilmestynyt lätäkkö öljyä.. useampi desi.. automaatin takimmainen öljypohja näyttää kostealta.. onko siis tossa vaihteistossa joku reikä josta valuu esim etummaisen öljytilan öljyt pois jos auto seisoo vinossa? vai onko siin öljypohjantiivisteet poikinu? laatikko tuntu pelaavan koeajolla moitteettomasti (siis ennen öljyjen valumista ulos)..
apua kaivataan.. tai arvauksia..
Taitava kuski selviää tilanteista joihin hyvä kuski ei joudu..
-
vanhatapio-79
- 'Admiral'

auttoiko tuo kommentti ollenkaan?
ei tainnut toi vastaus auttaa apua tarvitsevaa. Päin vastoin. eipäs kettuilla siellä... 
eli kellää ei ole sattunu vastaavaa kohdallee.. no onko noissa automaateissa jotai tyyppiominaisuuksia että sielä olisi jotai heikkoja kohtia?
viikonloppuna tutkin asiaa nosturilla tarkemmin mutta olisin halunnut vain mielipiteitä asiaan..
oisko kellään korjauskäsikirjaa tollaseen vaihteistoon tai räjäytyskuvia?
kantola
viikonloppuna tutkin asiaa nosturilla tarkemmin mutta olisin halunnut vain mielipiteitä asiaan..
oisko kellään korjauskäsikirjaa tollaseen vaihteistoon tai räjäytyskuvia?
kantola
Re: auttoiko tuo kommentti ollenkaan?
Miten nii ei auttanu ku kerroin että itelläki ollu auto keula pystyssä eikä öljyä oo ainakaan sen takia valunuvanhatapio-79 kirjoitti:ei tainnut toi vastaus auttaa apua tarvitsevaa. Päin vastoin. eipäs kettuilla siellä...
Skoda Octavia -08
onks siin kuin tarkkaan selitetty tota laatikon henkimailmaa? oon hommannu jo uudet tiivisteet "öljypohjille" ja suodattimen.. vaihdan viikonloppuna..ooskari kirjoitti:mulla ois se alfamerin korjausopas.... oiskohan siinä joku tiiviste paskana...
toivottavasti on joku tiiviste..
olis aika jees jos saisin jotai kuvia tähän mystiseen ongelmaan.. on mulla ollut aikaisemminkin automaatteja mut ei kyl tällästä ole ikinä tapahtunut.. ni jos vain viittit scannailla jotai kuvia ni ehkä niistä löytyisi jotai käyttökelpoista..
olis aika jees jos saisin jotai kuvia tähän mystiseen ongelmaan.. on mulla ollut aikaisemminkin automaatteja mut ei kyl tällästä ole ikinä tapahtunut.. ni jos vain viittit scannailla jotai kuvia ni ehkä niistä löytyisi jotai käyttökelpoista..
ja osoite oli xx mut älä laita yli 20mt tiedostoja ku menee ihan jumii toi ilmainen posti..
kiitos jo etukäteen vaivasta.. Jos tarviit jotai osia ni mulla on tollanen toinen purrettuna..
kantola
ja osoite oli xx mut älä laita yli 20mt tiedostoja ku menee ihan jumii toi ilmainen posti..
kiitos jo etukäteen vaivasta.. Jos tarviit jotai osia ni mulla on tollanen toinen purrettuna..
kantola