Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
corsa0 kirjoitti:Juu ne on kaverin sivut ja se oli sen kuvan jostain syystä piilottanu sieltä... mutta lupaili laittaa sen huomisex takas... siis ei oo mitään muutoksia tehty ne on vaan vaihdettu. Mutta ei sun kannata vapariin niitä vaihtaa... se saa aikasta lailla soppaa niillä...
en niitä vapariin pistäkkään... mut siis pystyiskö Irmscherin perään pistään noi suuttimet??
corsa0 kirjoitti:...siellä ois nyt se kuva se on aika huono ja vähän kesken kuvan otto hetkellä...
hyvän kokonen puhallin on muuten jänskässä paikka cooleri.. no ei toss corsan keulalla ookkaan ihan kauheesti tilaa ylimääräselle..
ei taida olla identtiset 1.3 Irmscherin ruiskussa käytettävien suuttimien kaa?
joo se cooleri ei sovi sinne keulille... siihen pitää tehä jokin moinen scooppi tai pari sähkö flektiä.... millä lailla meinaat että ne saabin suuttimet ei sopis irmcheriin..? mulla on ne ainaki ollu viime kesän paikallaan ja hyvin toimi...
corsa0 kirjoitti:joo se cooleri ei sovi sinne keulille... siihen pitää tehä jokin moinen scooppi tai pari sähkö flektiä.... millä lailla meinaat että ne saabin suuttimet ei sopis irmcheriin..? mulla on ne ainaki ollu viime kesän paikallaan ja hyvin toimi...
no kai ne sit sopii:D eli semmoset täytyy sinne lyödä (kun puhaltimen änkeen) sen jälkeen ei sit tarvi mitään lisä suuttimia?
corsa0 kirjoitti:Mulla on 9000 saabin bensan paineen säädin ja suuttimet. 2.0 vectran pumppu.... vakio männät joista sorvattu noin 2 mm ainetta laelta pois...viime kesänä paineet 1.3bar kansipahveja meni 3kpl. ja yx mäntä... nyt on vielä auto atomeina mutta ois tarkoitus saada ajoon kesällä... tallissa on toinenkin ahdettu 2.0 corsa isolla holsetilla...
onko muuten vapari saabin vai turbo saabin suuttimet??
pörssi käteen ja varaosa autot ja kattelet sieltä tai purkaamot... ei kait niistä mitään mahdottomia tarvii maksaa riippuu aika paljon myyjästä... muista ostaa samalla se pensan paineen säädin...