Kiitokset kauniit kaikille tietäjille jo etukäteen
Vectra B farmari virran ulosotto takakontiin
Vectra B farmari virran ulosotto takakontiin
Eli apuja tarvitaan. Onko kukaan vetänyt tupakansytytinmallista virran ulosottoa farmari B vectran takakonttiin. Johdot on varmaankin parasta viedä sisäpuolen " oven alus " listojen alla kuten jossain topiceissa on kaiutin johdoista neuvottu, mutta virta johdot aina ilmeisesti eri puolella autoa kuin kaiutinjohdot. Miten on mahdollista kytkeä niin, että virtaa saa vain auton virran ollessa kytkettynä, vai kannattaisiko virta ottaa suoraan akulta. Vielä lopuksi neuvoja minkälaista / vahvuista virtajohdon pitäisi olla että kestää hyvin esim. autojääkaapin?
Re: Vectra B farmari virran ulosotto takakontiin
Releellä.Jonih kirjoitti:Miten on mahdollista kytkeä niin, että virtaa saa vain auton virran ollessa kytkettynä
Eipä sinne sytyttimellekään kovin paksuja johtoja tule.
Tulipas tossa mieleen, että intissä ollessa rakentelin ennen metsäleiriä Ziliin tupakansytyttimen, jotta sai ladattua kännyä metsässä...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Itellä ollut kans suunnitelmissa moinen projekti...tosin jo melko pitkään.
Ei mulla kyllä sille mitään käyttöä ole tiedossa, mutta ainahan se on mukava jotain askarrella.
Minnekäs kohdin konttia meinasit virtaliitimen sijoittaa?
Itsen ajattelin hyödyntää tuollaista mm. Biltemasta http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 4823535721 saatavaa upotettavaa
pistorasiaa ja sijoittaa sen jommalle kummalle sivuseinälle, jossa on se luukku.
Ja virta on ajatuksissa mitä todennäkösemmin varastaa nykyseltä tupakan sytyttimeltä.
Vielä kyllä mitään päättänyt, vasta suunnittelen...
Ei mulla kyllä sille mitään käyttöä ole tiedossa, mutta ainahan se on mukava jotain askarrella.
Minnekäs kohdin konttia meinasit virtaliitimen sijoittaa?
Itsen ajattelin hyödyntää tuollaista mm. Biltemasta http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 4823535721 saatavaa upotettavaa
pistorasiaa ja sijoittaa sen jommalle kummalle sivuseinälle, jossa on se luukku.
Ja virta on ajatuksissa mitä todennäkösemmin varastaa nykyseltä tupakan sytyttimeltä.
Vielä kyllä mitään päättänyt, vasta suunnittelen...
Vivaro 1.9 DI(F9Q 762) -04
Ex: Zafira A 2.2 DTI(Y22DTR) -04
Ex2: Vectra B 2.0 16V DTI(X20DTH) -98
Ex3: Vectra A 1.6sv 8V -90
Ex: Zafira A 2.2 DTI(Y22DTR) -04
Ex2: Vectra B 2.0 16V DTI(X20DTH) -98
Ex3: Vectra A 1.6sv 8V -90
Heh, mä tein omaan Vectraan tossa pari vuotta sitten just tollasesta bilteman tupakansytkä hokista ulosoton takakonttiin. Tai siis tavaratilaan kun on farmari. Vedin sulakerasialta 2,5 mm2 johdon samalta sulakkeelta kuin se alkuperäinenkin ja johdon sain kivasti vietyä kuskin kynnyslistojen alta taakse.
Itse sytkäholkin laitoin siihen tavartilan verhon vasemman kiskolistan kulman alle. Siis siihen muoviseen listaan jossa se verhon kiinnityskohta on kun laitat verhon kokonaan kiinni. Siinä kulman alla on sopiva tila ja tuo sytkä jää sinne mukavasti piiloon. Mulla tuollakontissa on lähinnä kylmälaukku ja hyvin se on sillä ainakin toiminut.
Jos joku ei ymmärtänyt paikkaa niin otan kuvan ja laitan postilla tulemaan.
Dino
Itse sytkäholkin laitoin siihen tavartilan verhon vasemman kiskolistan kulman alle. Siis siihen muoviseen listaan jossa se verhon kiinnityskohta on kun laitat verhon kokonaan kiinni. Siinä kulman alla on sopiva tila ja tuo sytkä jää sinne mukavasti piiloon. Mulla tuollakontissa on lähinnä kylmälaukku ja hyvin se on sillä ainakin toiminut.
Jos joku ei ymmärtänyt paikkaa niin otan kuvan ja laitan postilla tulemaan.
Dino