kauanko clubin jäsenyyden saaminen kestää?

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
kartevoir
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kartevoir »

alkaa mennä jo kärsivällisyys. muttei ihan vielä.
kun olen tässä varmaan jo kaksi kuukautta sitä laskua ootellut en ole varma olenko noinkaan kauvvan mutta kauvvan kuiteskin. ainakin kuukauden ootellut olen.
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Laskuja laitetaan lisää tulemaan tämänviikon aikana, sillä OIKEASTI hukumme jäsenhakukaavakkeiden määrään, joita tulee päivittäin PALJON!

Eihän siinä mitään, että niitä tulee ja jotenkin ehtii niitä kirjoittamaan koneelle ja lähettämään laskuja, mutta kun "räkänokat" sitten jättävät vielä ne laskut maksamatta niin KYLLÄ SAPETTAA...

Ja kun tämän harrastuksen lisäksi pitäisi olla omaa ja muutakin elämää...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary

Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Tänään on saatu vihdoin ja viimein laserkaivertamosta kasa uusia jäsenkortteja ja samoin tehty postitustalkoot, joten noin 130 uutta kerhon jäsentä voivat odotella lähipäivinä kerholta jotain postia...

Omega A 4.0i 24V EVO 500
kartevoir
'Admiral'
'Admiral'

onkos multa tullut hakemus
kun mulle ei ole tullut sähköpostiin viestejä. jos typerä hotmail ei ole luokitellut roskaposttiin ja tietenkin poistanut
että jotain pientä inffoa kun noita kerhotuotteita oisin tilailemassa.
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

kartevoir kirjoitti:onkos multa tullut hakemusta. mailini on ginag308@hotmail.com. jos muistat.
kun mulle ei ole tullut sähköpostiin viestejä. jos typerä hotmail ei ole luokitellut roskaposttiin ja tietenkin poistanut
että jotain pientä inffoa kun noita kerhotuotteita oisin tilailemassa.
Tuollaisesta sähköpostista ei ole tiettävästi tullut jäsenhakemusta perille, mutta AINA tiedustellessa erilaisia asioita, jäsenyyden suhteen kannattaa käyttää yhteydenotoissa omaa nimeä ja mielellään myös jäsennumeroa, mikäli sellaisen on jo saanut!

Omega A 4.0i 24V EVO 500
kartevoir
'Admiral'
'Admiral'

noh. sähköpostiin ei ole kyseistä viestiä tullut. mutta jos läheträn vielä kerran jäsenhakemuksen. niin katsotaanko lähettääkö se.
minä kyllä olen sen 2 kertaa lähettänyt koska luulin että se jäsen jutut tulisi parin päivän sisällä joten se ei tullut niin lähetin varoiksi toisenkin koska ajattelin että sähköposti olisi väärä mutta nytkö sin vähän inffoa.
jos vielä kerran lähettäisin sen. ja katso oisko siellä hakemuksen lähettäjää
Catalyst
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Catalyst »

Itse lähettelin jäsenhakemuksen noin 3 viikkoa sitten ja ei ole kuulunut vielä mitään. Onkohan jäänyt johonkin bittiavaruuteen :lol: meili junnu72@gmail.com
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Ctbo kirjoitti:Itse lähettelin jäsenhakemuksen noin 3 viikkoa sitten ja ei ole kuulunut vielä mitään. Onkohan jäänyt johonkin bittiavaruuteen :lol: meili junnu72@gmail.com
Tuloillaan on sinnekin laskun tynkää lähipäivinä. 8)
Näyt olevan viidentenä listalla, joille on seuraavaksi laskuja lähdössä sähköisesti.

Lähetin noin kaksi viikkoa sitten 80kpl laskuja :o ja nyt olisi näköjään noin 70kpl :o laskuja lähetettäviksi, joten siitä voitta pienellä matematiikalla laskea, kuinka paljon porukkaa haluaa päivätasolla kerhoon liittyä ja se kun tuppaa pitämän kädet melko kiireisinä pelkästään rekisterin ylläpitämisen osalta ja siihen vielä kaikki muu päälle... 8)

Olisihan se hienoa, jos kaikki jäsenhakukaavakkeen lähettäneet liittyisivät kerhoon, mutta enemmän sapettaa tuo turha työ eli toiset lähettävät hakemuksen, missä omat tiedot on kirjattu väärin eli TARKASTAKAA HYVÄT IHMISET KOKO KAAVAKE, ennen tietojen lähettämistä, sillä huono lähettää edes laskua replynä sähköpostiosoitteeseen, mistä ne tulevat bumerangeina takaisin... :evil:

Toinen porukka ovat ne, jotka lähettävät hakemuksen mutta jättävät laskun maksamatta! :evil: :evil: :evil: Keskimäärin yli puolet hakemuksen lähettäneistä tekee näin ja se on todella valitettavaa... :evil: :evil: :evil:
Näissä tapauksissa kyllä asiasta huomautetaan asianomaisia seuraavan mahdollisen hakemuksen yhteydessä, mutta jos samankaltaiseen leväperäisyyteen syyllistyy toistamiseen niin senjälkeen on kyllä ihan sama, kuinka paljon hakemuksia lähettää, sillä niille löytyy kyllä paikka "roskakorista". :x

Myös selvästi laskuun merkittyä 14pv:n maksuehtoa tulisi kunnioittaa, sillä ei niihinturhantakia tuota maksuaikaa laiteta. :wink:

Aktiiviseen autokerhoon kuitenkin on parempi, että siihen kuuluu 100 aktiivista jäsentä, kuin 1000 passiivista jäsentä. Näin toiminta on mielekästä ja kaikkien asioiden hoitaminen ei jää muutaman ihmisen tonnalle, jolloin helposti palaa loppuun ja mielekkyys harrastamiseen häviää...
Eli ei muuta, kuin kakki mukaan kerhon tapahtumiin aktiivisesti jamikäli vaan talkoohommat eri tapahtumien läpiviemiseksi vähääkään kiinnostaa niin kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä joko alueellisiin yhteyshenkilöihin tai hallituksen jäseniin, erityisesti tapahtumavastaavaan... :wink:

Omega A 4.0i 24V EVO 500
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Milloinkohan mun jäsenyys tulee voimaan? Laskun maksoin jo ikuisuus takaperin.
kartevoir
'Admiral'
'Admiral'

joo lasku tuli ja olen maksanut jo aikaa sen 8)
lehteä odottelen innolla :wink:
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Milloin seuraava käyttäjäoikeuspäivitys? En siis tarkoita jäsenrekisteriä vaan sitä millä sen OCF logon saa ja oikeudet sinne jäsenpalstaan.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

JPaVR6 kirjoitti:Milloin seuraava käyttäjäoikeuspäivitys? En siis tarkoita jäsenrekisteriä vaan sitä millä sen OCF logon saa ja oikeudet sinne jäsenpalstaan.
Oli tänään. Eli nyt heillä jotka ovat ilmoittautuneet minulle ja joiden tiedot ovat myös rekisterissä on jäsenoikeudet laitettu foorumille.
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Juu. Kiitoksia. :worship:
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
luba
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja luba »

tuntuu täällä muutkin kyselevän tuota samaa juttua, tosiaan itekin tässä 3viikkoo sit lähettelin hakemusta, ei ainakaa mitää viel kuulunu mut eihän tässä mikään hirvee kiire ookkaa :) eiköhän se vielä sinne postiin tupsahda..
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

luba kirjoitti:tuntuu täällä muutkin kyselevän tuota samaa juttua, tosiaan itekin tässä 3viikkoo sit lähettelin hakemusta, ei ainakaa mitää viel kuulunu mut eihän tässä mikään hirvee kiire ookkaa :) eiköhän se vielä sinne postiin tupsahda..
Kaikille, jotka ovat lähettäneet ennen perjantaita jäsenhakemuksensa, on lähetetty sähköinen lasku jo viime viikolla, joten jos ei porukalla ole laskuja näkynyt niin joko olette ilmoittaneet vääreellisen sähköpostiosoitteeen tai teidän sähköpostistanne tulee postit muuten vaan bumerangeina takaisin...

Omega A 4.0i 24V EVO 500
Vastaa Viestiin