vapaavirtaussuodatin vakio koteloon
vapaavirtaussuodatin vakio koteloon
Eli ooppel vectra v6 96---> pitäs saada vakio koteloon vapaavirtaavampisuodatin. Mistä noita saisi ostettua ja paljon on hinnat. Auttakaa tietämätöntä. Itse asun mäntsälässä. kiitoos.
Re: vapaavirtaussuodatin vakio koteloon
Tarkoittanet siis huollettavaa suodatinta?Husa kirjoitti:Eli ooppel vectra v6 96---> pitäs saada vakio koteloon vapaavirtaavampisuodatin.
http://www.autovaruste.net
Ite olen tuolta tilannu, noi hinnat on aika korkeet mutta jos tilaat muuta kuin pelkän suodattimen niin saa aika hyvin tingittyä hinnasta.
Ite olen tuolta tilannu, noi hinnat on aika korkeet mutta jos tilaat muuta kuin pelkän suodattimen niin saa aika hyvin tingittyä hinnasta.
Niin,sen putken muuttaminen auttaa about yhtä paljon kuin vakiosuodattimellakinHusa kirjoitti:Kyllä mä veikkaan että se auttaa jos muuttelee vähän sitä putkee joka menee vakiokoteloon...
Pelkkä suodattimen vaihto ei lisää tehoja todennäköisesti tuo(ellei vanha todella tukossa).
Tuppaa noista vv-suodattimista vaan tulevan enempi p*skaa läpi,kuin paperisesta...
Itse olen suunnitellut kans vapaavirtasuodattimen asennusta C20NE Calibraan, kahta vaiihtoehtoa olen pyöritellyt...
1: alkuperäisen kotelon sisään asentaisin tavallisen kartio suodattimen ja samalla suurentaisin sen imuputken joka tuo ilmaa koteloon, sen toisen pöntön puskurin sisältä olen jo poistanut.
2: Poistan kokonaan alkuperäisen kotelon ja asennan "koteloidun" kartiosuodattinen suoraan kiinni ilmamäärämittariin ja suodattimelta vedetään imuputki sisälokasuojaan, samaan paikkaan josta alkuperäinen kotelo ottaa ilman...
tai
3: pestävä paneelisuodati alkuperäiseen koteloon.....
1: alkuperäisen kotelon sisään asentaisin tavallisen kartio suodattimen ja samalla suurentaisin sen imuputken joka tuo ilmaa koteloon, sen toisen pöntön puskurin sisältä olen jo poistanut.
2: Poistan kokonaan alkuperäisen kotelon ja asennan "koteloidun" kartiosuodattinen suoraan kiinni ilmamäärämittariin ja suodattimelta vedetään imuputki sisälokasuojaan, samaan paikkaan josta alkuperäinen kotelo ottaa ilman...
tai
3: pestävä paneelisuodati alkuperäiseen koteloon.....
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut