Moi!
Jouduin irrottamaan Astran etuistuimet, koska lämmityslaitteen teatterikiikarin tiivisteet vuotivat nesteet jalkatilaan ja matot piti kuivatella. Nyt palaa turvaöiden kiristimien varoitusvalo. Miksi se palaa ja miten sen saa sammumaan?
Annan samalla palautetta sille Opel-insinöörille, joka on suunnitellut lämppärin teatterikiikarin. Mitä ihmettä lienee hänen päässään liikkunut varustaessaan auton osalla, josta ei ole mitään hyötyä, mutta haittaa senkin edestä. Olen taistellut ainakin viikon työtuntien verran tämän vuodon ja sen seurausten korjaamisen kanssa. Kun nyt aloitin vuodatuksen, niin yhtä käsittämätöntä on torx-kantaisten ruuvien käyttö. Se on pelkkää kiusan tekoa tee-se-itse-miehelle.
Terveisin hannujuhani
Turvavöiden kiristimien varoitusvalo
hannujuhani
Onko sieltä turvavyön lukosta pompannut sellainen muovilätkä esiin, missä on varoituskolmio tai jotain vastaavaa? Jos ei, niin ota akun miinusjohto irti puoleksi tunniksi. Jos valo ei sammu, käyt nollaamassa sen valon Opel huollossa.
Miinusjohto kannattaa ottaa aina irti kun menee tekemään jotain syvällisempää tuonne sisustaan...
Miinusjohto kannattaa ottaa aina irti kun menee tekemään jotain syvällisempää tuonne sisustaan...
Re: Turvavöiden kiristimien varoitusvalo
Jokaisen ajan hermolla elävän TSI-miehen tulisi jo omistaa torx-sarja sekä meisseleinä, että hylsypaloina. Ja paljon mukavampi niitä torxeja on aukoa kuin jumittuneíta ristipäitä.NCMAstra kirjoitti:Moi!
Kun nyt aloitin vuodatuksen, niin yhtä käsittämätöntä on torx-kantaisten ruuvien käyttö. Se on pelkkää kiusan tekoa tee-se-itse-miehelle.
Terveisin hannujuhani
Moi!
Pitää kokeilla miinuskaapelin irrottamista, mutta epäilin itsekin, että huollossa pitää käydä, mikäli valon haluaa saada sammumaan.
Weskulle trveisiä, että kyllä minulla torxit on, mutta ne väin lisäävät auton korjauksessa tarvittavaa työkalumäärää tuomatta mitään lisähyötyä. Useimmiten ne korvaavat kuusioruuveja - ei ristipäitä. Jos ei jaksa kunnolla putsata torxin avainsyvennystä töhkästä, niin sököksi menee sekin pää.
Terveisin hannujuhani
Pitää kokeilla miinuskaapelin irrottamista, mutta epäilin itsekin, että huollossa pitää käydä, mikäli valon haluaa saada sammumaan.
Weskulle trveisiä, että kyllä minulla torxit on, mutta ne väin lisäävät auton korjauksessa tarvittavaa työkalumäärää tuomatta mitään lisähyötyä. Useimmiten ne korvaavat kuusioruuveja - ei ristipäitä. Jos ei jaksa kunnolla putsata torxin avainsyvennystä töhkästä, niin sököksi menee sekin pää.
Terveisin hannujuhani
hannujuhani