Rosteriänkkärin kiinnitykset
Rosteriänkkärin kiinnitykset
Milää olette tehneet Rosterista tehdyn takavaimentimen kiinityksen.Tilasin calibraan pöntön ja pitäsi saada nyt neuvoja.Ajattelin itse tehdä isosta putkenkiristimestä ja lattaraudasta kiinnityspannan jolla pönttö tulee kiinni.Tarkoitus olisi ettei pilaisi pöntön kiiltoa hitsauksella.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Noinhan se tulee kiinni, on olemassa myös valmiita kiinnikkeitä joissa yläpuolella on u-pultti ja alapuolelle tulee sellainen normaalin klemmarin kiinnikettä leveämpi osa johon sitten tulee kumikiinnikkeet kiinni jotka menee auton vakiokiinnikkeisiin. Tollaisella just korjattiin perjantaina mun Vectran rosteriputken kiinnitys joka oli päässyt repsahtamaan.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Mulle pistettiin Euro Stainlessissa Ala-Tikkurilassa, siellä niitä kiinnikeklemmareita ainakin oli hyllykamana, kun kerran rosteriputkia asentavat siellä työkseen...jariz kirjoitti:Löytyykö noita ihan perus varaosaliikkeestä?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70