Katin tyhjentäminen?
Katin tyhjentäminen?
moottorina 2.0 16v ecoteekki, mitenhän päästöt muuttuu jos ottais katista sisukset pois / tekee väli putken?
onko kukaan kokeillut asiaa?
muuttuuko päästöt niin paljon että se ei enää ole hyväksytyn rajoissa?
onko kukaan kokeillut asiaa?
muuttuuko päästöt niin paljon että se ei enää ole hyväksytyn rajoissa?
-
flying_man
- 'Kapitän'

Mielenkiintoinen väittämä,mutta kaikkihan on mahdollista,tahtoisin kuitenkin nähdä tälläisen vanhan modatun "polliisipirssin" päästötodistuksen ennenkuin uskon tähän juttuun.flying_man kirjoitti:Kyllä moni menee läpi ilman kattiakin. Kuulemma vanhemmissa poliisi autoissa on yleistä että katin sisuskalut on lähtenyt livohikaan ja katti on avattu ja hitsattu yläpuolelta. Itsekin ajattelin kokeilla samaa viimeistään kun katista aika jättää.
Omega B X20SE Sedan -98
Vectra A C20NE - CDX -95
Vectra A C20NE - CDX -95
Mulla on kilsoja vasta 158tkm mittarissa että ei ainakaan pitäis katti olla lähellekkään loppunsa edellä.Ile84 kirjoitti:Meidän vanhassa vectrassa oli tota samaa onkelmaa et sitä joutu lämmittään päästöjen takia. Aina katastuksessa muistivat mainita että katti alkaa olemaan tiensä päässä,mutta jokakerta pienen huudatuksen jälkeen sai arvot kohdilleen.
Riippuu millasta ajoa sillä on ajettu.calluman kirjoitti:Mulla on kilsoja vasta 158tkm mittarissa että ei ainakaan pitäis katti olla lähellekkään loppunsa edellä.Ile84 kirjoitti:Meidän vanhassa vectrassa oli tota samaa onkelmaa et sitä joutu lämmittään päästöjen takia. Aina katastuksessa muistivat mainita että katti alkaa olemaan tiensä päässä,mutta jokakerta pienen huudatuksen jälkeen sai arvot kohdilleen.
Varmaan aika harvinaista että olis loppu noilla kilsoilla.jariz kirjoitti:Riippuu millasta ajoa sillä on ajettu.calluman kirjoitti:Mulla on kilsoja vasta 158tkm mittarissa että ei ainakaan pitäis katti olla lähellekkään loppunsa edellä.Ile84 kirjoitti:Meidän vanhassa vectrassa oli tota samaa onkelmaa et sitä joutu lämmittään päästöjen takia. Aina katastuksessa muistivat mainita että katti alkaa olemaan tiensä päässä,mutta jokakerta pienen huudatuksen jälkeen sai arvot kohdilleen.
ei yleistä mutta ei niin harvinaistakaancalluman kirjoitti:Varmaan aika harvinaista että olis loppu noilla kilsoilla.jariz kirjoitti:Riippuu millasta ajoa sillä on ajettu.calluman kirjoitti:Mulla on kilsoja vasta 158tkm mittarissa että ei ainakaan pitäis katti olla lähellekkään loppunsa edellä.Ile84 kirjoitti:Meidän vanhassa vectrassa oli tota samaa onkelmaa et sitä joutu lämmittään päästöjen takia. Aina katastuksessa muistivat mainita että katti alkaa olemaan tiensä päässä,mutta jokakerta pienen huudatuksen jälkeen sai arvot kohdilleen.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline