Mustaan autoon kromit vai tummat vanteet
Mustaan autoon kromit vai tummat vanteet
ELi mielipiteitä kromit vai jotku tummat (mustat,harmaat yms)?
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Tummat vanteet sopivat yleensä paremmin vaaleisiin ja kirkkaan värisiin autoihin (valkoinen, keltainen, punainen, kirkas vihreä, oranssi jne) ja tummiin autoihin vaaleat vanteet... toisaalta ei tummat vanteet pahalta tummassa tai mustassakaan autossa näytä... tästä nyt ei ollut yhtään mitään hyötyä...? 
Itse taas olen juuri päivastaista mieltä.ata kirjoitti:Tummat vanteet sopivat yleensä paremmin vaaleisiin ja kirkkaan värisiin autoihin (valkoinen, keltainen, punainen, kirkas vihreä, oranssi jne) ja tummiin autoihin vaaleat vanteet... toisaalta ei tummat vanteet pahalta tummassa tai mustassakaan autossa näytä... tästä nyt ei ollut yhtään mitään hyötyä...?
Kromit tosin kyllä istuu mustaankin todella hyvin,mutta perus hopeanharmaat ennemmin vaaleaan autoon.
Tummanharmaat kiillotetulla reunuksella sopii omasta mielestäni mustaan autoon,kuin nenä päähän.
Sorry vanha ja huono kuva:

Tuossa vähän juhannusaamun tuotteita, nyt alkaa olla jo sen verran hyvä fiilis että taidan lähteä lenkille.

Nämä Advantin S326 Hyperblackit nappaisu suoraan signaturen vectran alta...

Ja nuo ATP:n SS Inoxit Maxin ex-vectrasta...
Ehkä olen puolueellinen, mutta musta nuo Hyperblackit/dark glossit tai millä nimellä niitä sitten kutsutaankin, sopii tosi hyvin tummiin ja vaaleisiin autoihin metallivärillä.
Kromit sopii tottakai parhaiten mustaan autoon, sitä en kiistä mutta en laittaisi tuohon...Mustat eivät sovi kuin valkoisiin autoihin.
Edit:muokkasin vähän noita Acen A205 Hyperblackeja vielä

Nämä Advantin S326 Hyperblackit nappaisu suoraan signaturen vectran alta...

Ja nuo ATP:n SS Inoxit Maxin ex-vectrasta...
Ehkä olen puolueellinen, mutta musta nuo Hyperblackit/dark glossit tai millä nimellä niitä sitten kutsutaankin, sopii tosi hyvin tummiin ja vaaleisiin autoihin metallivärillä.
Kromit sopii tottakai parhaiten mustaan autoon, sitä en kiistä mutta en laittaisi tuohon...Mustat eivät sovi kuin valkoisiin autoihin.
Edit:muokkasin vähän noita Acen A205 Hyperblackeja vielä
A4 Tdi
Ei niitä vanteita näin valita......
1) Homman pitää miellyttää itseä!
2) Jos mustaan autoon laittaa mustat vanteet, pitää kokonaisuudenkin olla musta. Jos taas autossa on muutakin kromia (peilinkuoret, listat, valoissa ym.) niin kromiset puoltavat osaansa!
3) Homman pitää miellyttää itseä!
Ensiksi huolehdit, että kohdat 1 ja 3 täyttyvät. Toiseksi, kohta 2 on minun mielipide.
1) Homman pitää miellyttää itseä!
2) Jos mustaan autoon laittaa mustat vanteet, pitää kokonaisuudenkin olla musta. Jos taas autossa on muutakin kromia (peilinkuoret, listat, valoissa ym.) niin kromiset puoltavat osaansa!
3) Homman pitää miellyttää itseä!
Ensiksi huolehdit, että kohdat 1 ja 3 täyttyvät. Toiseksi, kohta 2 on minun mielipide.

Vähä huono kuva.