Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Ostin tossa tuollasen auton ja huomasin huoltokirjaa selaillessa, että jakohihnalla ajettu rapeat 100000 tuhatta . Eikös se vaihtoväli tuossakin ole se 60000 tuhatta. Kiitos vastauksista.
Mulla on 118tkm lasis eikä huoltokirjan mukaan ole vaihettu. Nyt koputellaan puuta jotta ei napsahda kotimatkalla jussin vietosta 450km kun nyt kerran alettiin manailee.
Mulla tulee maksaan jakopään + vesipumpun vaihtotyö 100€, kun tuttu kaveri Janakkalasta tekee.
Ja hain vielä ittelle sen työkalusarjan, jossa on lukitsimet hihnapyörille ja säätölevy yms. Ja toi setti kelpaa C(X)25-30XE.
Tää kaveri on melkeen kokopäivätoiminen fixari ja Autoliiton tiepalvelumies, eli ammattitaitoa riittää, se on tässä vuosien varrella tullut havaittua.
Halukkaille voin antaa puh.nron privalla.
Halvin Opel-paikka oli Hyvinkään Kaupunginportin Auto, jossa mulle luvattiin työlle hinnaksi 246€.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)