Mikähän ihme juttu mulla on omegassa..? (x20xev)
Mikähän ihme juttu mulla on omegassa..? (x20xev)
Ei sitten kirveelläkään meinaa joskus lähtee käyntiin.. kuuluu vaikka mitä ihme ääniä (kolinata ja plumpsauksia) kun starttaa ja sitten vaivalloisesti käyntiin vikaohjelma päällä.. Sitten kun sammuttaa ja starttaa muutaman kerran uudelleen niin saattaa välillä lähtee ihan hyvin ja pyörii niin nätisti kun vaan voi ja ei polta vikavaloa. Vikaohjelma päällä kun painan kaasua niin eka kuuluu kolaus koneesta ennen kun ottaa kierroksia ja silloin kun vikavalo ei pala niin ei kakostele tai kolahtele ollenkaan...
Ja tämä ongelma ei ilmene koskaan kylmällä koneella tai eka starttauksella.
Vikakoodi näyttää nokan ja kampuran tunniistimia mutta niissä ei vika ole..
Auttakaahan kokeneemmat jos on ollut vaan vastaavia tilanteita..
Ja tämä ongelma ei ilmene koskaan kylmällä koneella tai eka starttauksella.
Vikakoodi näyttää nokan ja kampuran tunniistimia mutta niissä ei vika ole..
Auttakaahan kokeneemmat jos on ollut vaan vastaavia tilanteita..
"Vikakoodi näyttää nokan ja kampuran tunniistimia mutta niissä ei vika ole.. "
miksi ei voi olla noissa vikaa?? (kyllä nuo oireet nimenomaan sopii kampurantunnistin ongelmiin)
miksi ei voi olla noissa vikaa?? (kyllä nuo oireet nimenomaan sopii kampurantunnistin ongelmiin)
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Nokan tunnistimen oon uusinu just kaks kertaa ja jos otan sen nokantunnistimen pistokkeen irti niin auto lähtee käyntiin.. eihän sen pitäis sillon lähtee jos se on hajalla kun käsittääkseni se tarvii käynnistyäkseen jomman kumman noista. auto käynnistyy kuitenki samallailla välittämättä siitä kumman tunnistimen pistokkeen otan irti..
-
peitsamo85
- 'Senator'