Vetokoukku C farmari vectraan?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Escu
'Kadett'
'Kadett'

Vetokoukku C farmari vectraan?

Viesti Kirjoittaja Escu »

Millä hinnalla olette saaneet asennettua vetokoukkua C Vectraan(farmari)?

Opel-liike tarjoilee hillittömän hintaista koukkua, kiinteäkin maksaa asennettuna melkein 500e :o

Vinkkejä? PK-seudulla olis hyvä...
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Siinä ne valitettavasti pyörii 500-800 välillä riippuen onko irroitettava vai kiinteä.

Omegaan irroitettavan koukun sai asennettuna edullisimmalla Metro-Auto Kalliossa. Ja nopeasti. Jopa Kallion ja Viikin välillä eroja. AD-Autohuolto tai Pohjois-Helsingin auto on yksi vaihtoehto.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Tossa jotain

Linkki

Asennutin omaan GTS:ään vuositakaperin, niin hintaa tuli 550€ irrotettavalla koukulla merkkiliikkeessä.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
julma juha
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja julma juha »

Koukun kun laittaa c vekkuliin niin täytyy ostaa myös se sähkösarja ja sit ohjelmoida lopuksi .senpä takia se maksaa :lol:
Pitipä sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
t20
'Agila'

koukku

Viesti Kirjoittaja t20 »

kiinteä koukku oulun autoliikkeestä( opel ) 155€ ja sähkösarja 85€ sekä asennus itse tosi helppo. kontissa reijän paikat valmiina.sähkösarja pistoke vain paikoilleen ei tarvi ohjelmointia. hinta oli tuo vuosi sitten.
pki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pki »

Mulle laitettiin ei-merkkiliikkeessä tommonen Kovil-irrotettava koukku, joka jää täydellisesti puskurin taakse piiloon. Heitin asentajalle avaimet duunin parkkiksella ja parin tunnin päästä kaveri toi avaimet takaisin ja laskussa oli 550 Euroa, piti sisällään kaiken.

Tosin.. tänään huomasin, että se koukun kiinnitysreiän suoja/tulppa on jonnekkin hävinnyt. Pitää keksiä jotain millä sen reiän tukkii, muutenhan se on kohta täynnä kuraa ja koukun kiinnitys tuskin ainakaan toimii paremmin..

hmm.. ehkä vaan roudarinteippiä päälle ja seo siinä.. ;)
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

pki kirjoitti:Mulle laitettiin ei-merkkiliikkeessä tommonen Kovil-irrotettava koukku, joka jää täydellisesti puskurin taakse piiloon. Heitin asentajalle avaimet duunin parkkiksella ja parin tunnin päästä kaveri toi avaimet takaisin ja laskussa oli 550 Euroa, piti sisällään kaiken.

Tosin.. tänään huomasin, että se koukun kiinnitysreiän suoja/tulppa on jonnekkin hävinnyt. Pitää keksiä jotain millä sen reiän tukkii, muutenhan se on kohta täynnä kuraa ja koukun kiinnitys tuskin ainakaan toimii paremmin..

hmm.. ehkä vaan roudarinteippiä päälle ja seo siinä.. ;)
Mulla luultavasti sama koukku. Kokonaan jää piiloon puskurin alle.
Tosin merkkiliikkeessä asennettu.

Multa on hukkunut myös se suoja, mutta koukkupussissa niitä oli alkujaan kaksi, joten toinen on vielä jäljellä.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
pki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pki »

G T S kirjoitti: Mulla luultavasti sama koukku. Kokonaan jää piiloon puskurin alle.
Tosin merkkiliikkeessä asennettu.

Multa on hukkunut myös se suoja, mutta koukkupussissa niitä oli alkujaan kaksi, joten toinen on vielä jäljellä.
Mulla oli vaan nupin suojakuppeja 2kpl :o

No pitää käydä Etolassa ja ostaa vaikka kumitulppa siihen.

Onneton se alkuperäisen suojan kiinnitys, pari muoviklipsiä/kynttä tjmsp.. ja avaus vain vetämällä. Taisi kestää ~10kpl irrotuksia, ennen lopullista katoamistaan.

Koukku itsessään ihan ok. Helppo kiinnittää paikoilleen, sekä irrottaa. Saa nähdä miten toimii 5v. kuluttua.
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Vastaa Viestiin