vaihdekepin nuppi

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
strande
'Kadett'
'Kadett'

vaihdekepin nuppi

Viesti Kirjoittaja strande »

moro kerokaas miten e-kadetin vaihdekepin nuppi irtoaa? ku tuntuu että pyörittämällä ei tapahdu mitään... pitäis vaihtaa perus nuppi vähän kauniinpaan
Astra_F_94
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Astra_F_94 »

Noita nupin irrotus topikkeja on kyllä joku miljoona täällä, mut jotkut saanu irti pyörittämällä/ vetämällä kun taas toiset pistäny sahalla tms välineellä nupin paloiks. Jos ehjänä haluat sen irti, niin kokeile ensin vaikka kuumailmapuhaltimella lämmittää nyppia ja vetää se sitten pois. Ite aattelin kans vaihtaa aj kokeilen kyllä tota lämmittämistä ainakin. Mulla pyörii se nuppi ku pyörittää mut ei se siitä irti lähe sillain :/ taikka sitten pyörii koko keppi.
strande
'Kadett'
'Kadett'

jeps

joo mulla pyörii se pelkkä nuppi siin... kiitos vastauksesta ;)
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Siellä alkuperäisen nupin sisällä on sellanen muovinen juttu mikä on todella tiukassa siinä kepin päässä. Jos ei ehjänä halua nuppia irti niin väkisin repii ensin sen pehmeän nuppi osan(juuri se mikä siinä nyt pyörii) siitä pois jolloin se muoviholkki jää siihen kepin päähän. Ja vaikka sen ehjänä haluiskin pois niin useimmiten se pehmeä osa lähtee ensin...

Sitten vaan esim. jollain hyvillä pihdeillä kiinni siihen muoviholkkiin ja pyörittelee se pois siitä kepin päästä ja uutta nuppia tilalle.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
strande
'Kadett'
'Kadett'

kiitos

sain se nvaihdettua, sen pehmeän nupin alla oleva kova muovinen päätti ruveta kettuileen mulle niin katsoin paremmaks ottaa sytkärin ja puukon ja kuumentamalla leikkasin palat pois siitä niin het mahtui uus ;9 kiitos kaikille
Vastaa Viestiin