Kävin äsken vaihtoautokaupassa tuon calibran kanssa. Myyjä kävi ajamassa lenkkia yksinään ja tuli takaisin öljynsuodattimelta lauhduttimeen menevä öljyputki poikki. Et näin...jes. Hyvin menee!
Mulla tekniikka on pelannut lähes moitteetta kevät talvesta asti ja nyt sitten kosahtaa. Liekkö ajanut ihan normaalisti se myyjäkään. pkrle!
Autokaupias kävi koeajolla....öljyputki katkesi.
Ninpä. Ei tullu ekana mieleen kun äijä istuu penkille ja kuuntelee konetta. Seuraavana ajelee jo eteenpäin ja tokaisee käyn koittamassa. Olis pitäny huutaa perään, mutta opinpa tästäkin jotain.nugge kirjoitti:omaa tyhmyyttä ku päästää yksin koeajaa... saattanu tehä vaikka mitä...
Korjaamolta soittaa mulle tuttu huomenna.
Öljyputken saa väärällä käytöllä rikki, siis ajamalla sen johonkin kiinni, josta se vaurioiutuu. Silloin siitä näkee vaurion helposti.Make M kirjoitti:Ninpä. Ei tullu ekana mieleen kun äijä istuu penkille ja kuuntelee konetta. Seuraavana ajelee jo eteenpäin ja tokaisee käyn koittamassa. Olis pitäny huutaa perään, mutta opinpa tästäkin jotain.nugge kirjoitti:omaa tyhmyyttä ku päästää yksin koeajaa... saattanu tehä vaikka mitä...
Korjaamolta soittaa mulle tuttu huomenna.
Muuten se on ollut vain mätä, joka on tullut määränpäähän.
j.h