Onkohan se muuten vain noissa Metrosport Vectroissa, missä on liimattu Opel-logo konepeltiin maskin yläpuolelle? Oon nimittäin ainakin muutaman tommosen Vectran nähny missä on konepellissä tarra jos on ollut esim. Irmscherin maski-Roy- kirjoitti:Tollasen V6 metrosportin hommasin jonku aikaa sitten.
VECTRA
Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
Näin ainakin mulle on väitetty Länsiauton puolelta kun kerran ohimennen kysäsin. Ja ovilistoissa on Metrosport lätkät. Mä olen ne lätkät vaihtanu Irmscherin lätkiin. Sillon kun ostin nuo vanteet niin olin todella skeptinen mutta kun sai toiselle puolelle laitettua vanteet niin "nyrkki osu silmään"....squealer kirjoitti:Onkohan se muuten vain noissa Metrosport Vectroissa, missä on liimattu Opel-logo konepeltiin maskin yläpuolelle? Oon nimittäin ainakin muutaman tommosen Vectran nähny missä on konepellissä tarra jos on ollut esim. Irmscherin maski-Roy- kirjoitti:Tollasen V6 metrosportin hommasin jonku aikaa sitten.
VECTRA
How low can you go?
Näyttää siltä, että noita MetroSport malleja on erilaisia. Niitähän toimitti niin Länsi-auto kuin Metro-autokin! Itselläni on kyseinen vm-00 ja siinä on korinväriset kahvat, mutta ei konepeitossa tarraa!??-Roy- kirjoitti:Näin ainakin mulle on väitetty Länsiauton puolelta kun kerran ohimennen kysäsin. Ja ovilistoissa on Metrosport lätkät. Mä olen ne lätkät vaihtanu Irmscherin lätkiin. Sillon kun ostin nuo vanteet niin olin todella skeptinen mutta kun sai toiselle puolelle laitettua vanteet niin "nyrkki osu silmään"....squealer kirjoitti:Onkohan se muuten vain noissa Metrosport Vectroissa, missä on liimattu Opel-logo konepeltiin maskin yläpuolelle? Oon nimittäin ainakin muutaman tommosen Vectran nähny missä on konepellissä tarra jos on ollut esim. Irmscherin maski-Roy- kirjoitti:Tollasen V6 metrosportin hommasin jonku aikaa sitten.
VECTRA
Mikä vm toi sun farkku on?
Vectra 2.5 Metrosport Sedan -00
Audi A4 2.0TFSI sedan -09
Vectra 2.2 Elegance Voyage -01(EX)
Audi A4 2.0TFSI sedan -09
Vectra 2.2 Elegance Voyage -01(EX)
Paljon hienompi ilman sitä tarraaHanskix kirjoitti:Näyttää siltä, että noita MetroSport malleja on erilaisia. Niitähän toimitti niin Länsi-auto kuin Metro-autokin! Itselläni on kyseinen vm-00 ja siinä on korinväriset kahvat, mutta ei konepeitossa tarraa!??-Roy- kirjoitti:Näin ainakin mulle on väitetty Länsiauton puolelta kun kerran ohimennen kysäsin. Ja ovilistoissa on Metrosport lätkät. Mä olen ne lätkät vaihtanu Irmscherin lätkiin. Sillon kun ostin nuo vanteet niin olin todella skeptinen mutta kun sai toiselle puolelle laitettua vanteet niin "nyrkki osu silmään"....squealer kirjoitti:Onkohan se muuten vain noissa Metrosport Vectroissa, missä on liimattu Opel-logo konepeltiin maskin yläpuolelle? Oon nimittäin ainakin muutaman tommosen Vectran nähny missä on konepellissä tarra jos on ollut esim. Irmscherin maski-Roy- kirjoitti:Tollasen V6 metrosportin hommasin jonku aikaa sitten.
VECTRA
squealer kirjoitti:Paljon hienompi ilman sitä tarraaHanskix kirjoitti:Näyttää siltä, että noita MetroSport malleja on erilaisia. Niitähän toimitti niin Länsi-auto kuin Metro-autokin! Itselläni on kyseinen vm-00 ja siinä on korinväriset kahvat, mutta ei konepeitossa tarraa!??-Roy- kirjoitti:Näin ainakin mulle on väitetty Länsiauton puolelta kun kerran ohimennen kysäsin. Ja ovilistoissa on Metrosport lätkät. Mä olen ne lätkät vaihtanu Irmscherin lätkiin. Sillon kun ostin nuo vanteet niin olin todella skeptinen mutta kun sai toiselle puolelle laitettua vanteet niin "nyrkki osu silmään"....squealer kirjoitti:Onkohan se muuten vain noissa Metrosport Vectroissa, missä on liimattu Opel-logo konepeltiin maskin yläpuolelle? Oon nimittäin ainakin muutaman tommosen Vectran nähny missä on konepellissä tarra jos on ollut esim. Irmscherin maski-Roy- kirjoitti:Tollasen V6 metrosportin hommasin jonku aikaa sitten.
VECTRA
Arvaa minkä takia otin sen omasta pois?
How low can you go?
No kun tossa sun linkittämässä kuvassa se tarra oli, niin en viittiny lähtee heti suoraan vittuilemaan päin naamaa että kannattais poistaa tarra-Roy- kirjoitti:squealer kirjoitti:Paljon hienompi ilman sitä tarraaHanskix kirjoitti:Näyttää siltä, että noita MetroSport malleja on erilaisia. Niitähän toimitti niin Länsi-auto kuin Metro-autokin! Itselläni on kyseinen vm-00 ja siinä on korinväriset kahvat, mutta ei konepeitossa tarraa!??-Roy- kirjoitti:Näin ainakin mulle on väitetty Länsiauton puolelta kun kerran ohimennen kysäsin. Ja ovilistoissa on Metrosport lätkät. Mä olen ne lätkät vaihtanu Irmscherin lätkiin. Sillon kun ostin nuo vanteet niin olin todella skeptinen mutta kun sai toiselle puolelle laitettua vanteet niin "nyrkki osu silmään"....squealer kirjoitti: Onkohan se muuten vain noissa Metrosport Vectroissa, missä on liimattu Opel-logo konepeltiin maskin yläpuolelle? Oon nimittäin ainakin muutaman tommosen Vectran nähny missä on konepellissä tarra jos on ollut esim. Irmscherin maski
Arvaa minkä takia otin sen omasta pois?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Tänmöiset, sori huono kuva..
http://irc-galleria.net/view.php?nick=J ... d=39983283
Ei ole tullut tän aparaatin käyttöön perehdyttyä niin paljoa, että osais noita kuvia laitella muuta kun ton gallerian kautta..

Ei ole tullut tän aparaatin käyttöön perehdyttyä niin paljoa, että osais noita kuvia laitella muuta kun ton gallerian kautta..