calibran töötin piilopaikka

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ace
OCF Member 2021

calibran töötin piilopaikka

Viesti Kirjoittaja ace »

missäs tämä vehje sijaitsee ku ei toimi tällä hetkellä enkä sitä tossa kurkkiessani paikallistanut .
Kuva
Astra opc-line
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Eiköhän se oon niinkun A Vectraski suoraa siinä maskin takana. Se on sellanen pyöree "lätkä"
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Mun A-Vectrassa se on vasemman renkaan edessä tuulilasinpesunestesäiliön yhteydessä.
Ja ei ole mustaa lätkää vaan kaksi torvea.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Pitsu
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pitsu »

Meidän calibrassa torvet ainakin siellä kuskin puolen etupuskurin kulmassa alhaalla. Sekään ei oikein tahtonut toimia, oliko lie kastunut tai mitä, mutta nyt se sitten toimii kun nitkutti hieman johtoja. :lol:
ile:_
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ile:_ »

Joo kyllä se munki a-vectrassa on siinä vasemman eturenkaan eessä ja seki sano sopimuksensa irti tässä uosi sitte. Heitin sillä vesilintua ja pitäs kehittää jostain jonkulainen uus kuhan vaan jaksas...
Hartikainen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Hartikainen »

Näkyy olevan aina normaalia tuon töötin särkyminen. Omassa ei toiminu vuosikausiin töötti, niin rupesin nyt katsastusta varten sitä korjailemaan. Viaksi paljastui rikki olevet torvet. Kaksi torvee siellä on... ja kummatki oli paskana.

Laitoin sitten Vw Kuplan töötin tilalle. Kauhee ääni ;) Mut eipähän pääse herra katsastusmies antamaan korjauskehotusta siitä.

Itse töötin viat on helppo paikallistaa.
'94 Audi V8 & ´90 Audi 200 20v
Vastaa Viestiin