Omega B

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
hirsman
'Kapitän'
'Kapitän'

Omega B

Viesti Kirjoittaja hirsman »

Missäs vuosimallissa Omegaan tuli parempi ruostesuojaus? -97:aa katselin liikkeessä, ainakin takaovien "kaaret" alkoi kukkimaan ja vänkärin puoleisessa takaovessa ol iiso kukka... :roll:
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Oiskos faceliftin yhteydessä, eli vuosituhannen vaihteessa?
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

ascona_c kirjoitti:Oiskos faceliftin yhteydessä, eli vuosituhannen vaihteessa?
Juu, sillon ainakin tuli parannusta, 90-luvun lopun autot muuten vaan kai kestäny paremmin tai muutaman vuoden nuorempia kun on niin näyttää ainakin parempi kuntosilta kun 94,95 mallit.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

mulla -95 eikä oo kun kuskin puolella takakaaressa kukkaa jotka pitäs puhallella poies.. alustaakaan ei oo massattu viel, ennen talvee tarkotus. siel pitää tutkii tarkemmin mut ei mitään läpireikää sent'äs
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
daa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja daa »

minulla on semmonen mielikuva että 2001-vuosmallin omppuihi ois tullut parempi ruostesuojaus.
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Goljat kirjoitti:mulla -95 eikä oo kun kuskin puolella takakaaressa kukkaa jotka pitäs puhallella poies.. alustaakaan ei oo massattu viel, ennen talvee tarkotus. siel pitää tutkii tarkemmin mut ei mitään läpireikää sent'äs
Jos ei ruostesuojattu niin melko varmasti löytyy runkopalkeista ruostetta. Näin ainakin itsellä. On aika pahoja paikkoja puhaltaa kun ruotetta löytyy sieltä apurungon yläpuolisista runkopalkeista. Jos mahdollisuus poistaa apurunko niin kannattaa poistaa.
Takajalkatilan reunat kannattaa katsoa tarkkaan. Saattaa näyttää että ei sielä mitään ole vaikka sen PVC suojan alla muhiikin aikamoinen ruostepesä.
Vastaa Viestiin