Siniset mittarivalot A Vectraan
-
Petteri
- 'Admiral'

-
Oakley
- 'Kadett'

-
HuBa
- 'Kadett'

-
Asterix
- 'Senator'

Minkäslaiset polttimot ja miten monta on A-Vectran mittaristossa ja keskikonsolissa? Ledejä en kehtaa ruveta vääntämään,joten kokeillaan ensin maalailla polttimoita...Mutta kertokaahan joku minkälaiset ne on ja miten monta että voin käydä ostamassa uudet ja maalata ne,vanhat on kuitenkin jo mustuneet...Ja onnistuu se vaihtokin nopeammin!!! 
-
Janne T
- 'Senator'

-
Asterix
- 'Senator'

-
pebe
- 'Admiral'

voin sanoa että polttimoiden maalaaminen ei tuota tulosta.
Valo on niin keltaista jo valmiiksi ettei siitä tule lasta eikä paskaa.
Mutta, voithan tietenkin yrittää. Itse sitä jo kerran kokeilin.
Mittaristossa 4kpl vihreäkantaisia ja keskikonsolissa 1kpl normaaleja. Keskikonsolin valaistushan on vakiona aivan onneton, ainakaan minulla ei näy juuri mitään vaikka juuri polttimon vaihoin. Joten ledit ne pitää sinnekin laittaa. Tulee hieno =)
Valo on niin keltaista jo valmiiksi ettei siitä tule lasta eikä paskaa.
Mutta, voithan tietenkin yrittää. Itse sitä jo kerran kokeilin.
Mittaristossa 4kpl vihreäkantaisia ja keskikonsolissa 1kpl normaaleja. Keskikonsolin valaistushan on vakiona aivan onneton, ainakaan minulla ei näy juuri mitään vaikka juuri polttimon vaihoin. Joten ledit ne pitää sinnekin laittaa. Tulee hieno =)
-
Stefa
- 'Kadett'

Joo, samaa mieltä tuosta polttimoiden maalauksesta lasimaalilla, himmeät tulee. Astra F:ään laitoin lämmityslaitteen säätöihin, ledeillä ei ehkä olis vaan saanu kovin tasaista valaistusta. Mittaristossa on ledejä 8kpl, 2 jokaisessa reiässä, tuli melko hyvä, varsinkin ihan pimeällä. Radionäyttö/kello/lämpötila-näytössä kaksi lediä, ihan ok, kirkas on muttei kovin tasainen valo.
-
Petteri
- 'Admiral'

-
Stefa
- 'Kadett'

Vastukset tais olla 562ohm, ledit 5mm. Jätin kannat pois että mahtui ja sai myöskin suunnattua hieman, kannattaa testailla sitä valaistusta ennen autoon asennusta 12v virtalähteellä (vaikka akkulaturilla) ja pimeässä. Muista napaisuus! Nuo "peben" kuvien valaistus näyttää hyvin samanlaiselta ku mulla, mittariston yläosa jää pakostikin himmeämmäksi. Ihan pimeässä se ei häiritse, mut hämärässä kyllä vähän. Viisarit loistaa kyllä siististi. No, tietähän sitä ajettaessa katellaan! 
<font size=-1>[ This Message was edited by: Stefa on 2003-02-25 00:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Stefa on 2003-02-25 00:47 ]</font>
-
pebe
- 'Admiral'

-
Stefa
- 'Kadett'

Kyllä ne sinne menee, saa niitä taivutella ja väännellä jonkin aikaa mut onnistuu, saa vaan tarkkaa laittaa ettei tuu oikosulkuja! Saa nähä millo sit itellä kärähtää... no en usko. Mut toisaalta ei taida tuokaan ledimäärä ihmeemmin auttaa siihen tasaisuuteen, se valaisukulma noissa ledeissä on yksinkertaisesti liian pieni.
-
pebe
- 'Admiral'

-
Asterix
- 'Senator'

-
chainsaw
- 'Admiral'