Kadetista kuvia (päivitetty) (uudet kuvat)

Keskustelua Opeleista
L@te
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja L@te »

On 2003-02-18 14:14, KadettKadettKadett wrote:
Ei kyllä oo siisti. Oon minä ennenki rumia autoja nähny, mutta toi vie jo kyllä voiton. Luuletko, että toi on muka siisti kadetti. Oliko järkee laittaa noita kuvia tälle sivustolle. Tuning-autoja täällä halutaan nähdä, eikä tommosia räpellyksiä. Viisivuotiaski saa paremman maalipinnan aikaan kuin sä !!!
Ja viisivuotias artikuloi paremmin kuin sinä. :wink:
Iso_G
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Iso_G »

Ei kyllä oo siisti. Oon minä ennenki rumia autoja nähny, mutta toi vie jo kyllä voiton. Luuletko, että toi on muka siisti kadetti. Oliko järkee laittaa noita kuvia tälle sivustolle. Tuning-autoja täällä halutaan nähdä, eikä tommosia räpellyksiä. Viisivuotiaski saa paremman maalipinnan aikaan kuin sä !!!
:roll: Onkohan toi nyt kivasti sanottu...
Kuten tossa on kommentoitu niin jos löytyy jotakin oman auton kuvaa vaikka ton kommentin tueks niin lieventäis vähän... Mutta musta tossa on autoo laitettu ja kaveri on tehny sitä oman makunsa mukaan.. Kuten kaikessa "joku tykkää äitestä, joku tyttärestä... Nykyään joku hoitelee isukkiakin"!?

Olisko kiva kuulla omasta samaa kommenttia??
... Mä en ainakaan halua että joku lyttää harrastusta...

No mun auto ihan pappalook joten nostan karvahattua tolle Karvalle :smile:

PS: Olihan tosta apuakin jo jollekki joka halus samanlaisen nokkapalan...!!??

EDIT: Ja ku tarkemmin vie haukkujaa kattoo... Toi oli sun eka viesti... Hyvin aloitit "uras" täällä foorumissa :roll:

<font size=-1>[ This Message was edited by: iso_g on 2003-02-19 08:46 ]</font>
Eeroplane
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eeroplane »

Hmm... Vai että tuning-autoja täällä halutaan nähdä? Kovasti tuntuu tietoa olevan foorumilaisten haluista vaikka ensimmäistä kertaa postaa... Ja se on muuten "räpellyksestä" aika kaukana kun joku viitsii nähdä vaivaa asentaa kokonaan eri auton puskuria yms. Se on luovuutta! Ja jos auto on kerran keskeneräinen, niin turha teilaaminen kannattais jättää pois. Ties vaikka se sitten valmiina olis semmonen auto mikä pistää sun kaltasilta räkänokilta jauhot suuhun. Opettele lukemaan ja osta aivot, pentu.
Viper83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Viper83 »

Juu ihan käyttöautohan tämä on.. Ja mitänyt tekniikkaan niin on tähän vaihettu kireempi nokka =) eli on vähän pirteämpi ku tavallinen 1.3 =) Mut juu kesällä nähään mitä tästä tulee.. Juu kyl tommoset levikkeet ja spoilerit kävis. mut oon ajatellu et en laita mitään spoileri härpäkettä, niitä on liikaa.. Ja helmalevikkeet tehään joko ite tai sit jotku hyvän malliset tilataan.. meni vaan ohi noi testarossa levikkeet ku ei ollu rahaa.. no katotaan sit kesällä.

Nii ja lisäyksenä.. noi kuvat on otettu sitten tosi huonolaatusella Canonin digitaalikameralla

<font size=-1>[ This Message was edited by: Viper83 on 2003-02-20 08:52 ]</font>
TM
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM »

Musta toi on aika hieno ja edestä erityisen nätti. Ainoo olis tosiaan maskin maalaaminen ja leikkely, ja sitten jotain tasapainoo taakse, eli spoileri. Ite en varmaankaan levikkeitä laittas.
Tuo kuitenki erottuu hyvin muista ja se on hyvä juttu.
Viper83
'Senator'
'Senator'

Juu toi on jo vanha kuva, sillä oon maalannu maskin autonväriseksi.. ja tulossa on viel noi sumarit tohon puskuriin, ei tosin alkuperäiset.. En aio tota ritilää poistaa ku näyttää olevan melkein jokaisessa toi ritilä pois.. erottuu siinäkin edukseen =)
Calibra "Irmscher" -91
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
Corsa Hullu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Corsa Hullu »

Pitäisi olla parempi laatuinen kuva jos joku haluaa kommentoida maalausta. Mikään maalaus ei näytä miltään talvella kun taivas on harmaa. Ihan hyvältä tuo näyttää.
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Mitä te haukutta hienoa autoa.
Helmalevikkeet ja takaspoileri vielä. Niin tulee vielä hienompi.
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Toihan on siisti peli!!! ymmärtäsin mollaamisen jos toi ois "räpellyksen" näkönen mut EI TOI OO!!! heh näkisitte mun asconan... siitä saiskin antaa hiukka palutetta siin on sentään itte maalattu kaikki! jopa "viper" raidat!!! heh ja on häijy ilmestys!!! no mut mulla on sama asenne tässä tuunailussa kun viperillä! auton pitää erottua massasta!!! ja joa toi ei erotu niin huh huh! eikä siis mitenkään negatiivisesti! jokaisella oma tyylinsä! toiset tekee pelkästään mikä miellyttäs muiden silmää jne... ja "me" toiset tehään mikä miellyttää omaa silmää! ja hyvä jos miellyttää joidenkin muidenkin silmää...

Pitää kyllä kohta iskee omasta autosta samanlainen toppiccci pystyy niin saa porukka nauraa!!!
Henkk@
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Henkk@ »

Dominator, laita ascosta kuvia!
Kiinnostais nähdä minkälaisia asconoita
muut ovat rakennelleet!
-Ascona Tuning-
Viper83
'Senator'
'Senator'

On 2003-02-24 20:41, Dominator wrote:
Toihan on siisti peli!!! ymmärtäsin mollaamisen jos toi ois "räpellyksen" näkönen mut EI TOI OO!!! heh näkisitte mun asconan... siitä saiskin antaa hiukka palutetta siin on sentään itte maalattu kaikki! jopa "viper" raidat!!! heh ja on häijy ilmestys!!! no mut mulla on sama asenne tässä tuunailussa kun viperillä! auton pitää erottua massasta!!! ja joa toi ei erotu niin huh huh! eikä siis mitenkään negatiivisesti! jokaisella oma tyylinsä! toiset tekee pelkästään mikä miellyttäs muiden silmää jne... ja "me" toiset tehään mikä miellyttää omaa silmää! ja hyvä jos miellyttää joidenkin muidenkin silmää...
Justiisa näin :smile:
Juu jos sais ens kuussa uudet kuvat kehitettyy, niin näkis minkä näkönen se nykyään on.

Ei muutaku suosiollisia rakenteluilmoja kaikille!
Calibra "Irmscher" -91
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2003-02-24 21:54, Henkk@ wrote:
Dominator, laita ascosta kuvia!
Kiinnostais nähdä minkälaisia asconoita
muut ovat rakennelleet!

heh tossa oiskin näkemistä! hmmm... mutta no jos sitä sitte värkkäis kuvat kehiin! on vaan pikkusen tullu damagee ascoon kun kaveri päätti ajaa kylkeen!!! prkle!!!! mutta ei se lommo paha oo...
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'

Kuva

että sellasta mieltä tosta kommentista edelleen...
Viper83
'Senator'
'Senator'

Elikkäs uudet kuvat on nyt kehis..
Calibra "Irmscher" -91
Lepo....
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Lepo.... »

Mikäs madallus sul on tossa kanootissa? pelkät madallusjouset? -50mm? onko vakio iskarit?
Vastaa Viestiin