Jaa noissa kalliissa firmoissa niitä kai sitte on...
Just kohta vaihtuu vakuutus pohjantähdestä nordeaan, ei siinäkään säästä ku 50e/vuosi, mutta sen sanon että muilla yhtiöillä tulee vakuutukset ihan turhaan kalliimmiks...
Ja jos pitää sellasen rotiskon missä pari ylimäärästä naarmua ei haittaa niin ei tartti ilkivaltavakuutuksiakaan
liteFun kirjoitti:
Ja jos pitää sellasen rotiskon missä pari ylimäärästä naarmua ei haittaa niin ei tartti ilkivaltavakuutuksiakaan
Juu eihän tuokaa tosiaan mikään ruusu oo, mut silti vituttaa toi tommonen. Se takia lähinnä otin tuon vakuutuksen, ku keskustassa asun, nii auto on aika alttiilla paikalla koko ajan.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
liteFun kirjoitti:Jaa noissa kalliissa firmoissa niitä kai sitte on...
Just kohta vaihtuu vakuutus pohjantähdestä nordeaan, ei siinäkään säästä ku 50e/vuosi, mutta sen sanon että muilla yhtiöillä tulee vakuutukset ihan turhaan kalliimmiks...
Eipä oo vielä parempia vakuutustarjouksia tullu eteen... Eikä aina tarvi tyytyä siihen halvimpaan > köyhällä ei oo varaa ottaa halvinta...
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Mulla on ollut Tapiolassa vakuutukset. Nyt tuohon 'uudempaan' Asconaan sain "laajan osakaskon" eli siinä on ilkivaltavakuutus lisänä osakaskoon. Eikä mua kiinnosta maksaako se 3 vai 13€ enemmän vuodessa, seisonta-ajan palautukset on jo maksaneet tuonkin eron mulle takaisin
..Ja rokkarit on kovia jätkiä, hipit on pellejä ja useimmille uhoaja-räppäreille voisi jakaa kasvatusta
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Eikö ilkivaltavakuutus kuulukaan automaattisesti osakaskoon? Itsellä Osakasko Fenniasta ja se sisältää ilkivaltavakuutuksen. Itse en sitä erikseen pyytänyt, vaan se tuli kun osakaskon otin. Myös If:stä tarjottiin automaattisesti ilkivaltavakuutusta osaksi osakaskoa, kun tarjousta kysyin.
Joo siis kuuluuhan se, mut kuulemma sitä ei voinu laittaa, nii jätti sitten pois siitä. Tosiaan siihen asti ku väläytin yhtiön vaihtoa, niin tuntu olevan kive alla se ilivaltavakuutus.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05