Bosh oli viis kymmppiä kalliimpi. Eli mistä tietää minkä merkkinen siin on paikoillaan ku ei lue mitään va onko se sama mikä siellä on??
Minkä merkkinen tyhjäkäyntisäädin?
Minkä merkkinen tyhjäkäyntisäädin?
Eli sellaista kysyisin kun menin vectraan ostamaan tyhjäkäyntisäädintä paikalliseen varaosaliikkeeseen niin kun olin saanu rautalangasta väännettyä niille että mikä se on, niin sitte siellä oli Gm ja Bosh merkkistä..
Bosh oli viis kymmppiä kalliimpi. Eli mistä tietää minkä merkkinen siin on paikoillaan ku ei lue mitään va onko se sama mikä siellä on??
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Eli tuohon eco tykkiin sitä ostelin,
Se GM makso 96e ja Boch 150e ja yhdessä merkkikorjaamossa oli 170e muttei tietoa minkä merkkinen. Siinä peltisessä päässä pitäs kuulemma lukea mut en mä ainakaan erota siinä mitään..
Motonetissä oli vaan yks vaihto ehto ja se oli 99e.
Onkohan tuossa automaatti vehkeessä erinlainen se säädin vai hoitaako boxi kierrosten nostamisenkun laittaa vaihteen päälle.. Kun välillä tekee sen että auto on tyhjä käynnillä niin kierrokset jotain 800 ja laittaa vaikka pakin päälle niin noin 1000rpm ja joskus meinaa sammua..
Mut ei sen kiirettä kun puhdistin taas sen karapesän niin pelaa taas kuin uus
Se GM makso 96e ja Boch 150e ja yhdessä merkkikorjaamossa oli 170e muttei tietoa minkä merkkinen. Siinä peltisessä päässä pitäs kuulemma lukea mut en mä ainakaan erota siinä mitään..
Motonetissä oli vaan yks vaihto ehto ja se oli 99e.
Onkohan tuossa automaatti vehkeessä erinlainen se säädin vai hoitaako boxi kierrosten nostamisenkun laittaa vaihteen päälle.. Kun välillä tekee sen että auto on tyhjä käynnillä niin kierrokset jotain 800 ja laittaa vaikka pakin päälle niin noin 1000rpm ja joskus meinaa sammua..
Mut ei sen kiirettä kun puhdistin taas sen karapesän niin pelaa taas kuin uus
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.