Onko mitään apua pelkällä kaiuttimien vaihdolla -06 C-Vectraan?
Ja jos on, niin mikä merkki / malli erityisesti sopisi orkkispaikoille ja olisi herkkyydeltään riittävä ihan orkkissoittimen potkittavaksi?
Onko mitään apua pelkällä kaiuttimien vaihdolla -06 C-Vectra
vakiopaikoille eteen sopii 6,5 tuuman kaiuttimet.itse laitoin dls ms6 erillissarjan.korokerenkaat täytyy laittaa ja niihin sitten ämyrit kiinni,niitähän saa liikkeistä taikka itse tekemällä.tämä sarja ei ole kyllä kovin herkkä mutta mulla onkin vahvistimet ja muut romut vielä asentamatta,eli jos et laita vahvistinta niin ehkä joku toinen sarja sitten..ole tarkkana apumiehen puolen kaiuttimen kiinnityksessä ettei se ota ovipahvin reunoihin kiinni ,jää muuten vähän koholle ja ottaa sitten hanskalokeron kanteen kiinni.. 
Kyllähän se menee ihan kunnolla siihen asennuskauluksen kanssa.Mulla vaan tais mennä sieltä apparin puolelta hieman sivuun (enemmän oluttaWesu kirjoitti:Katsoin että DLS asennussyvyys 67mm, mahtuuko siis ovipahvi kunnolla kiinni ja vakioritilä päälle? Asennusrenkaat siis ilmeisesti pitää laittaa jotta magneetti mahtuu, mutta mahtuuko sitten ritilä paikalleen vakiona vai täytyykö patentoida?
Nyt tuli tilattua http://www.pioneer.eu/eur/products/25/1 ... index.html toivottavasti menee heittämällä.