Morjens torppaan! Olen uusi sälli tällä palstalla joten jospa tämä tulee oikeaan osoitteeseen.
Elikkä topicin mukainen auto ja pyyhkijäin moottori tupsahti, ja hommaamassa uutta/käytettyä osaa ni ongelmana on vain että onko mallissa ns. erillinen se moottori vai joutuuko vaihtamaan koko mekanismin? Tietää tilatessa sanoa. Eihän toi ainakaan näin alkuun näyttännä olovan ainakaan v-mäisessä paikassa toi härpäke et pitäs olla suht asialtainen vaihtaa itse... Kiitosta!
Opel Astra club caravan -98 tuulilasinpyyhkijäin moottori
Juu voihan se olla sekin, ku tos laitoin sillon vinkkarit päälle, ni nippa nappa jakso nousta puoleen väliin ja siihen jäi ja rupes haisee kärts :S
Sulake ei ollut palanut. Käsin sain palautettua ne sitten alas ja mielestäni liikkui vaivatta mutta varmasti tutkimisen arvoinen asia ensiksi ne vivut!
Liekköhän ihan näitten opeleiden tyyppivikaa toi? Mitäs muita "vikoja" yleensä on ollut näissä?
Sulake ei ollut palanut. Käsin sain palautettua ne sitten alas ja mielestäni liikkui vaivatta mutta varmasti tutkimisen arvoinen asia ensiksi ne vivut!
Liekköhän ihan näitten opeleiden tyyppivikaa toi? Mitäs muita "vikoja" yleensä on ollut näissä?
Juu, sieltähän se vika löytyi. Oli noi akselit niin jumissa et ei kellään mut nyt toimii hienosti!Altti450 kirjoitti:Itseasiassa mulla jumitti ne akselit missä pyyhkijät ovat kiinni. Ne ovat kai se yleisin syy jumittamiseen. Ne kun avaa, pikkasen hio ja laittaa vaseliinia niin johan toimii.
Vissiin on näitten tyyppi ongelma toi kohta, akselit omaaavat jonkinmoiset messinki holkit joista rauta ei tykkää ni kehittää kahta nopeemmin sinne töhnää, ruostetta ym...
Mutta näin, kiitos kovasti neuvoista!