Spoilerin maalauksen hinta
Spoilerin maalauksen hinta
Onko paljon vai vähän jos farkku Vectran takaspoilerin maalaus maksaa vaikka 150e? Siis ihan maalausfirmassa, eikä millään harrastelija maalarilla 
Re: Spoilerin maalauksen hinta
Maalaisin ennemmin ite.squealer kirjoitti:Onko paljon vai vähän jos farkku Vectran takaspoilerin maalaus maksaa vaikka 150e? Siis ihan maalausfirmassa, eikä millään harrastelija maalarilla
Joo mut ei. Ei ole ruiskua tai paikkaa missä maalata, enkä paukkupullolla alkaa pilaamaan spoileriaJiiiTeee kirjoitti:Maalaisin ennemmin ite.squealer kirjoitti:Onko paljon vai vähän jos farkku Vectran takaspoilerin maalaus maksaa vaikka 150e? Siis ihan maalausfirmassa, eikä millään harrastelija maalarilla
-
Vectrailija
- 'Admiral'

Kyllähän sitä on kossupulloilla tehdään joskus mitä erikoisempia kauppoja kunhan on vaan tutut ihmiset kyseessä!
Itse maalautin tuossa viikonloppuna etupuskurin + luomet niin hinta oli 100€ ammattimaalarilla.
Itse tein toki pohjatyöt eli tuohon sisältyi vain desinfiointi ja ruiskutus ja maalit (3-kerrosväri)
Itse maalautin tuossa viikonloppuna etupuskurin + luomet niin hinta oli 100€ ammattimaalarilla.
Itse tein toki pohjatyöt eli tuohon sisältyi vain desinfiointi ja ruiskutus ja maalit (3-kerrosväri)
| BMW | e61 535dA | Sport Edition | 2010 |
| Mercedes-Benz | Vito | 116CDI | 4x4 | 2012 |
| Opel | Astra G | 2.2 Sport | 2004 |
| Opel | GT1900 | 1969 |
ex. Astra H 5D | 535d M5-look | A3 2.0TDI | 330D | Omega 3.0 V6 | Astra G Coupe | Astra G 3D |
| Mercedes-Benz | Vito | 116CDI | 4x4 | 2012 |
| Opel | Astra G | 2.2 Sport | 2004 |
| Opel | GT1900 | 1969 |
ex. Astra H 5D | 535d M5-look | A3 2.0TDI | 330D | Omega 3.0 V6 | Astra G Coupe | Astra G 3D |
Ei se pilalle mee kun maalaa rauhallisesti kerros kerrallaan 25-30cm etäisyydeltä niinku pullon kyljessä sanoo.squealer kirjoitti: Joo mut ei. Ei ole ruiskua tai paikkaa missä maalata, enkä paukkupullolla alkaa pilaamaan spoileria
Vetää kerrokset ristiin ja 15min antaa kuivaa kerrosten välissä jos on normaali automaali. Pohjamaalina kannattaa käyttää motipin pohjamaalia ja antaa sen kuivaa riittävästi eli 24h ennen ylimaalausta.
Ainoa mikä voi pinnan pilata on pöly ja ötökät jos ulkona joutuu maalata.
Pölynen autotallikaan ei sen parempi paikka oo, mutta jos suihkepullolla sumuttelee tarpeeks niin ne pölyt ei haittaa (ja lattia märäks).
Samaa mieltä. Kyllä sen verran pitää osata, että paukkupullolla spoilerin maalaaliteFun kirjoitti:Ei se pilalle mee kun maalaa rauhallisesti kerros kerrallaan 25-30cm etäisyydeltä niinku pullon kyljessä sanoo.squealer kirjoitti: Joo mut ei. Ei ole ruiskua tai paikkaa missä maalata, enkä paukkupullolla alkaa pilaamaan spoileria
Vetää kerrokset ristiin ja 15min antaa kuivaa kerrosten välissä jos on normaali automaali. Pohjamaalina kannattaa käyttää motipin pohjamaalia ja antaa sen kuivaa riittävästi eli 24h ennen ylimaalausta.
Ainoa mikä voi pinnan pilata on pöly ja ötökät jos ulkona joutuu maalata.
Pölynen autotallikaan ei sen parempi paikka oo, mutta jos suihkepullolla sumuttelee tarpeeks niin ne pölyt ei haittaa (ja lattia märäks).
Inkku A tiisseli
On tuo kyllä vähän suolanen hinta nuinkin pienestä työstä... kokeile kysellä vielä muualta luulis tekevän joku halvemmallaki ton.squealer kirjoitti:Olen kyllä maalannu spraymaalilla elämäni aikana ihan tarpeeksi, siitä ei tässä nyt ollutkaan kyse. Tarkoitin lähinnä sitä että haluan mahdollisimman asiallisen maalipinnan siihen ja kiinnosti lähinnä vain tuo hinta, mitä tuommoisesta maalauksesta kannattaa maksaa