ELikkä vaihettiin 1.3s koneesta (d-kadett) kansi tuohon nykyiseen e-koppaseen. Käytettiin vanhan kannen nostimia ja keinuja. Kanteen tehtiin myös seetit ja laskettiin 1milli (kansiset). Nyt on kansi paikoillaan mutta nostajat tai jotkin rallattavat ja naputtavat törkeen kovaa, auto kuullostaa ihan dieseliltä. Jako on 100% varmasti oikein, tarkistettu muutaman kerran.
Olisko mahollista että olis nostajien koloon jääny jotain paskaa tms mikä sit johtais siihen että rallattais?? Vinkkejä kaivataan kiitos.
Niin ja auton tehot ovat edelleen tallella. ELi ei ole hävinny naputuksen/rallatuksen myötä.
Naputtaa / rallattaa 1.3s e-kadett
Naputtaa / rallattaa 1.3s e-kadett
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Vectra B -01 z22se sedan
Oli ne hydrot suoraan ajosta, eli kai siellä öljyä siis oli. Bensana olen aina 1.3s koneessa käyttäny 98e.
Niin ja olen nyt 100km ajanut kannen vaihon jälkee ja edellee kova rallatus.
Niin ja olen nyt 100km ajanut kannen vaihon jälkee ja edellee kova rallatus.
Omega B -95 x20se farkku
Vectra B -01 z22se sedan
Vectra B -01 z22se sedan
Re: Naputtaa / rallattaa 1.3s e-kadett
ettei vaan tarviis nokan ajoitusta säätää kun millin laskitte kantta?kingiz kirjoitti:ELikkä vaihettiin 1.3s koneesta (d-kadett) kansi tuohon nykyiseen e-koppaseen. Käytettiin vanhan kannen nostimia ja keinuja. Kanteen tehtiin myös seetit ja laskettiin 1milli (kansiset). Nyt on kansi paikoillaan mutta nostajat tai jotkin rallattavat ja naputtavat törkeen kovaa, auto kuullostaa ihan dieseliltä. Jako on 100% varmasti oikein, tarkistettu muutaman kerran.
Olisko mahollista että olis nostajien koloon jääny jotain paskaa tms mikä sit johtais siihen että rallattais?? Vinkkejä kaivataan kiitos.
Niin ja auton tehot ovat edelleen tallella. ELi ei ole hävinny naputuksen/rallatuksen myötä.
jos se aiheuttaisi sen naputuksen?
tuo rallatus saattaisi johtua liian tiukalla olevasta nokka-hihnasta!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99