AngelEyes

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
henlindg
'Kapitän'
'Kapitän'

AngelEyes

Viesti Kirjoittaja henlindg »

onko kellään tietoa kyseisten valojen valotehosta? huononeeko vai paraneeko kun ois tarkotus hommata calibraan tollaset. ja mistä kannattas tilata. ku oon saannu käsityksen että completoksen valot on vähän sitä sun tätä laadultaan.
Tepi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tepi »

ja mites nämä autovarusteen lyhdyt on toiminu?? jos jollain on tietoo..
Vectra -07
Meriva -03
nikupa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nikupa »

eikös noi completoksen ja autovarusteen lamput ole ihan samoja....korjatkaa jos olen väärässä :roll:
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja E Raketti »

nikupa kirjoitti:eikös noi completoksen ja autovarusteen lamput ole ihan samoja....korjatkaa jos olen väärässä :roll:
Molemmat FK:n lamppuja.... Ekan kuukauden valoteho on hyvä ja sitte menee sameaksi. Jos hyvät valot haluaa niin panostaa vähän enemmän eikä osta niitä kiinalaisia, vaan esim. Hellan tekemät valot, ovat kylä kalliimpia, mutta rahalla saa.. :D
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
j-tec
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja j-tec »

Hitusen mene oftopicciin, mutta minullahan on nuo Fk:n mustat itsellä ja ne on vähän fuskannut, tuppaa meinaa huurtumaan. Eli kannattaa vetästä silikonit sen muovi/kumisuojan reunoille - oli meinaa vähän erikoinen ratkaisu sekin... tiesin että ei tule pitämään kosteutta tarpeeksi, mutta kiire kun oli, vaikkei pitäisi näissä hommissa olla.

Noh, pitää kiskoa irti ja pistää tiivistettä enempi. Tosin nykyäänhän nuo on sitä muovia, niin ne huurtuu uusissakin autoissa ihan ominaisuutena... hirveä helle + sade niin yrittää huurtua vähäsen reunoilta, ei kokonaan, mutta häiritsee ainkin minua.
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

E Raketti kirjoitti:
nikupa kirjoitti:eikös noi completoksen ja autovarusteen lamput ole ihan samoja....korjatkaa jos olen väärässä :roll:
Ekan kuukauden valoteho on hyvä ja sitte menee sameaksi...
Joskus näisä hommissa joutuu tinkimään tuosta käytännölisyydestä jos komeempaa haluaa...
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja E Raketti »

Joskus näisä hommissa joutuu tinkimään tuosta käytännölisyydestä jos komeempaa haluaa...
Mutta kun ostaa kerralla hyvät niin ei tarvi tinkiä... :D
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Vastaa Viestiin