Angeleyes Kadett E?
Angeleyes Kadett E?
Onko kellään tietoa onko mikään valmistaja valmistanu Angeleyes valoja E-Kadettiin?
Tai vaihtoehtoisesti minkä muun mallin Angeleyes valot saattaisi saada sovitettua kyseisen auton keulalle ilman isompia muutoksia?
Tai vaihtoehtoisesti minkä muun mallin Angeleyes valot saattaisi saada sovitettua kyseisen auton keulalle ilman isompia muutoksia?
Eipä taida saada mistään enkeleitä kadettiin... Varmaan "helpoiten"
vois yritä touhuta f-astran valoista, mutta epäilen että sekään niin kauheen helppoa olis?
Mun henk.koht. mielipide on että noiden enkeleiden, lexuksien, m-3 peilien/helmojen maku on menny jo, koska niitä pitää tunkee jokaiseen kärryyn, oli se pätevä tyyning auto tai ei! Koska oon nähnyt esim. noi lexus valot jopa Samarassa
Ja toi kadetti mikä sun avatarissa on niin näyttää ihan mukavalta, ni älä hyvä ihminen laita enkeleitä, vaan vaikka tilaat/teet ite tumma optiikka valot! Sopis paljon paremmin ton keltasen värin kanssa. Ja tää toki oma mielipide, koska itellehän nää autot tehään joten EI

Mun henk.koht. mielipide on että noiden enkeleiden, lexuksien, m-3 peilien/helmojen maku on menny jo, koska niitä pitää tunkee jokaiseen kärryyn, oli se pätevä tyyning auto tai ei! Koska oon nähnyt esim. noi lexus valot jopa Samarassa
Ja toi kadetti mikä sun avatarissa on niin näyttää ihan mukavalta, ni älä hyvä ihminen laita enkeleitä, vaan vaikka tilaat/teet ite tumma optiikka valot! Sopis paljon paremmin ton keltasen värin kanssa. Ja tää toki oma mielipide, koska itellehän nää autot tehään joten EI

Heps. Samaa itsekin kysellyt v*ttu JOKA ikisestä koti- sekä ulkomaisista firmoista mitkä tiedän, niin AINA ollu kaikilla sama vastaus: tuskin ollaan valmistamassa ja jos ollaan niin menee viä jonku aikaa.. SYY?!?!
Tuskin kannattaa ees odottaa enää, sillä Kadetit wanhenee niinkuin mummot ja paapat, eikä tod. oo ENÄÄ kaikkein rakennelluimpien autojen kastissa E -mallin Kadetit
..toisin kuin esim. 90-00 Civicit, löytyy KAIKKEE KIVAA!!!
Itse nyt olen metsästellyt jonkun aikaa tuplavalosatsia, mutta nekin suht kiven alla.. että jos vaan tilaisi uudet kirkkaat etuvilkut jostain ja uudet umpiot, Bosch vois olla paras ja "kirkkaimman" näköinen.. on vaan oma etupään satsi jo kerennyt menee aika karstaseen kuntoon.. kivenhakkaumia umpiot täynnä ja jotenki hämysti "kellastuneet" sieltä täältä.. vilkkujen lasitkin luovuttaneet pari palaa sieltä täältä..
Tuskin kannattaa ees odottaa enää, sillä Kadetit wanhenee niinkuin mummot ja paapat, eikä tod. oo ENÄÄ kaikkein rakennelluimpien autojen kastissa E -mallin Kadetit
Itse nyt olen metsästellyt jonkun aikaa tuplavalosatsia, mutta nekin suht kiven alla.. että jos vaan tilaisi uudet kirkkaat etuvilkut jostain ja uudet umpiot, Bosch vois olla paras ja "kirkkaimman" näköinen.. on vaan oma etupään satsi jo kerennyt menee aika karstaseen kuntoon.. kivenhakkaumia umpiot täynnä ja jotenki hämysti "kellastuneet" sieltä täältä.. vilkkujen lasitkin luovuttaneet pari palaa sieltä täältä..
"On tämä saatana työmaa!"
ihan samaa olen miettinyt, gsin orkkis etuvilkkujakaan ei tunnu liikaa löytyvän.. ebaysta löytyy joitakin sentäänGSi 16V kirjoitti:Itse nyt olen metsästellyt jonkun aikaa tuplavalosatsia, mutta nekin suht kiven alla.. että jos vaan tilaisi uudet kirkkaat etuvilkut jostain ja uudet umpiot, Bosch vois olla paras ja "kirkkaimman" näköinen.. on vaan oma etupään satsi jo kerennyt menee aika karstaseen kuntoon.. kivenhakkaumia umpiot täynnä ja jotenki hämysti "kellastuneet" sieltä täältä.. vilkkujen lasitkin luovuttaneet pari palaa sieltä täältä..
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
Niin no josko noita "kirkkaita" GSI:n vilkkuja kyselisit vaikka Motonetista.dam kirjoitti:ihan samaa olen miettinyt, gsin orkkis etuvilkkujakaan ei tunnu liikaa löytyvän.. ebaysta löytyy joitakin sentäänGSi 16V kirjoitti:Itse nyt olen metsästellyt jonkun aikaa tuplavalosatsia, mutta nekin suht kiven alla.. että jos vaan tilaisi uudet kirkkaat etuvilkut jostain ja uudet umpiot, Bosch vois olla paras ja "kirkkaimman" näköinen.. on vaan oma etupään satsi jo kerennyt menee aika karstaseen kuntoon.. kivenhakkaumia umpiot täynnä ja jotenki hämysti "kellastuneet" sieltä täältä.. vilkkujen lasitkin luovuttaneet pari palaa sieltä täältä..
Tuossapa jotain koodia motonetistä:
Kadett E 84--91 oikea etuvilkkulyhty kirkas. . . . . . . . 48-6656 10.50 ???
Kadett E 84--91 vasen etuvilkkulyhty kirkas. . . . . . . . 48-6657 10.50 ???
Jonkun saksalaisen firman sivuilla olen nähnyt e-mallin kadettiin kirkaslasisia etuvaloja, tiedä sitten oliko vain mainos, jolla yritetään kartoittaa asiakkaita. Linkki kuviin löytyi joskus täältä foorumista.
notta kun en halua muovia tarvike vilkkuja, thats the point.kadettgsi kirjoitti:
Niin no josko noita "kirkkaita" GSI:n vilkkuja kyselisit vaikka Motonetista.
Jonkun saksalaisen firman sivuilla olen nähnyt e-mallin kadettiin kirkaslasisia etuvaloja, tiedä sitten oliko vain mainos, jolla yritetään kartoittaa asiakkaita. Linkki kuviin löytyi joskus täältä foorumista.
Jas mitähän materiaalia noi GSI:n orkkis vilkut ovat? Muovia.dam kirjoitti:notta kun en halua muovia tarvike vilkkuja, thats the point.kadettgsi kirjoitti:
Niin no josko noita "kirkkaita" GSI:n vilkkuja kyselisit vaikka Motonetista.
No mitähän eroa noilla motonetin valoilla on noihin orkiksiin?
Ja löytyyhän täältäkin myyntipalstalta noita "aitoja" käytettyjä GSI vilkkuja.
no en tiedä sun vilkuista mutta omissa on ainakin aivan erinäköinen kuin motonetin muoviset. oisko peräti hellan valmistamat.kadettgsi kirjoitti:
Jas mitähän materiaalia noi GSI:n orkkis vilkut ovat? Muovia.
On niissä pientä eroa.. omassa entisessä oli toinen vaihettu tarvike vilkkuun niin huomas eron ku oli irrallaan vierekkäin..dam kirjoitti:no en tiedä sun vilkuista mutta omissa on ainakin aivan erinäköinen kuin motonetin muoviset. oisko peräti hellan valmistamat.kadettgsi kirjoitti:
Jas mitähän materiaalia noi GSI:n orkkis vilkut ovat? Muovia.
- asconatuning
- 'Admiral'

- Viesti:
- asconatuning
- 'Admiral'

- Viesti: