H Astra farmari+madallus
H Astra farmari+madallus
Kysytään nyt tältäkin puolelta että onko joku asentanut farmari H astraansa Irmscherin madallusjousia tai koko sarjaa -35mm?
Kuvia lopputuloksesta kaipaisin ja paljonko oikeasti tiputtaa...
Kuvia lopputuloksesta kaipaisin ja paljonko oikeasti tiputtaa...
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Vivaro 2.5CDTi -09
Täällä myös sama ongelma jotta pitäis saada "waggu" lähemmäs maata...
Mulla on autossa tehdas-asenteinen sport-alusta -15mm mutta eipä tuo riitä ja mitenkä mahtaa olla kestääkö sport-alustan iskarit paremmin kuin vakiot?Vai onko sport-alustan iskaserilla edes eroa noku alustan iskareihin?
Auto on myös -06 ja 1.6 koneella.Wagoni.
Mielipiteistä ja kokemuksista mad.jousisarjoista ois kiva kuulla ja kuvia tietenkin jos vaan löytyy..
H&R ja Eibach nyt tällähetkellä tutkailun alla.
Mulla on autossa tehdas-asenteinen sport-alusta -15mm mutta eipä tuo riitä ja mitenkä mahtaa olla kestääkö sport-alustan iskarit paremmin kuin vakiot?Vai onko sport-alustan iskaserilla edes eroa noku alustan iskareihin?
Auto on myös -06 ja 1.6 koneella.Wagoni.
Mielipiteistä ja kokemuksista mad.jousisarjoista ois kiva kuulla ja kuvia tietenkin jos vaan löytyy..
H&R ja Eibach nyt tällähetkellä tutkailun alla.
H-Farkku + madallus
Alustaa ei vielä ole edes hankittu kun noita on muutamia vaihtoehtoja mitä tässä nyt pähkäillään.
Olen kattellut noita Eibachin sportline tai pro-kit jousia mut tarttee nyt yks talvi kyntää näitä kinttupolkuja jotta näkee miten pääsee...
Muistaakseni hinnoissa ei eroa juurikaan ollut..
Samoin noilta saksalaisilta sivuilta on tullut katteltua madalluksia ja siellä on ilmennyt 50/35 madallus..
Eli edestä 50mm ja takaa 35mm mutta merkistä ei ole tietoa kuin ei siitäkään onko pelkät jouset vai koko alusta.Kenelläkään tietoa moisesta???
Olen kattellut noita Eibachin sportline tai pro-kit jousia mut tarttee nyt yks talvi kyntää näitä kinttupolkuja jotta näkee miten pääsee...
Samoin noilta saksalaisilta sivuilta on tullut katteltua madalluksia ja siellä on ilmennyt 50/35 madallus..
Eli edestä 50mm ja takaa 35mm mutta merkistä ei ole tietoa kuin ei siitäkään onko pelkät jouset vai koko alusta.Kenelläkään tietoa moisesta???
Astra H 1.6 Wagon '06 Cosmo
-
peitsamo85
- 'Senator'

Re: H-Farkku + madallus
ne on pelkät jouset.. itellä on toi sportline 50/35.OneFuture kirjoitti:Alustaa ei vielä ole edes hankittu kun noita on muutamia vaihtoehtoja mitä tässä nyt pähkäillään.
Ex Vectra Wagon Cdti. Ex Astra Wagon 1.6T. Ex Astra Gtc Opc. Ex Astra Gtc Turbo.
Madallus..
Ookkemodeiros!!!Kiitti tarkennuksesta.Oon kattellu noita Aaltosen sivuja ja siellä hehkutettu vain JOPA 50mm madallusta eikä muuta joten ei ole asia meikäläiselle oikein avautunut mutta nythän tuokin tiedon puute on tullut korjattua..
Miten mahtaa olla onko GTC:ssä vakiona tehtaan sportalusta?Meinaa ittelläkin on toi alusta ja noiden iskareiden kestävyydestä ois kiinnostusta?Onko ne sportalustan iskarit jotenkin sportimpaa tekoa?
Miten mahtaa olla onko GTC:ssä vakiona tehtaan sportalusta?Meinaa ittelläkin on toi alusta ja noiden iskareiden kestävyydestä ois kiinnostusta?Onko ne sportalustan iskarit jotenkin sportimpaa tekoa?
Astra H 1.6 Wagon '06 Cosmo
Koitas ny vaan ottaa se kuva.skk kirjoitti:mulla on Irmscherin -35mm
yritän joku päivä ehtiä ottaan kuvan...
OPEL = Onnellisen pojan ensimmäinen lelu
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
Ei nävy eikä kuulu!!
Kai sitä pitää raakasti ostaa alusta ja sit kattoo et mimmonen siitä tulee. Onkos muuten porukalla tietoa et mimmosia on cobran vieterit käytössä, oon muistaakseni lueskellu täältä että on aika jäykät pitääkö paikkansa? ku ei näkyny olevan kalliit -30mm pujottavat.
OPEL = Onnellisen pojan ensimmäinen lelu
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
juu no ota sitte sinä edes kuva ja laita tänneTurre kirjoitti:Ei nävy eikä kuulu!!Kai sitä pitää raakasti ostaa alusta ja sit kattoo et mimmonen siitä tulee. Onkos muuten porukalla tietoa et mimmosia on cobran vieterit käytössä, oon muistaakseni lueskellu täältä että on aika jäykät pitääkö paikkansa? ku ei näkyny olevan kalliit -30mm pujottavat.
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Vivaro 2.5CDTi -09
dtiveccu kirjoitti:juu no ota sitte sinä edes kuva ja laita tänneTurre kirjoitti:Ei nävy eikä kuulu!!Kai sitä pitää raakasti ostaa alusta ja sit kattoo et mimmonen siitä tulee. Onkos muuten porukalla tietoa et mimmosia on cobran vieterit käytössä, oon muistaakseni lueskellu täältä että on aika jäykät pitääkö paikkansa? ku ei näkyny olevan kalliit -30mm pujottavat.
:D
tilasitko jo? jos niin mistä ja mitä maksoi? yritin laittaa sulle mailia mutta viestit ei tuu perille...
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Vivaro 2.5CDTi -09