C20NE

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
janikin
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja janikin »

Mulla on ollut ongelma kierrosten kanssa siinä et kylmänä ne on normaalit mut heti ku moottori lämpeää ni tyhjäkäynti huitelee 1500r/min ja kun moottorin sammuttaa ni tyhjäkäynti on hetken normaali mutta kohta taas sama ralli käynnissä. Ilman lämpötilalla ei ole mitään merkitystä asiaan moottori on C20NE.
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

lisäilmaventtiilin kunto?

<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2003-02-17 12:55 ]</font>
Jesse
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesse »

Mulla oli samassa koneessa samat viat.
Parani kun "resetoi" sen ruiskunohjausyksikön, tosin silloin alkoi tyhjäkäynti pätkiä, mikä johtui imusarjaan menevästä imusarjan paineanturin kumiletkusta, oli pykinyt rikki ja vuoti ilmaa imusarjaan..
Yksi vika voi olla tietysti kaasuvivuston hirttäminen. Kannattaa esim. bensalla putsata koko vivusto. Joskus mulla ainakin pakkasilla tykänny hirttää pikkasen jos likainen..
vecu90
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja vecu90 »

Mulla oli imuputki halki ja sen takia samaa ongelmaa. Lisäksi oli väänöt kateissa. Voipi olla sulla se ilmamäärämittari jumissa tai nihkeänä?
janikin
'Kadett'
'Kadett'

Jep! Nyt on vika korjattu ja auto pelaa hyvin oli ilmanputsarille menevä haitariputki pykinyt rikki ja repi sieltä ilmoja.
kadett85
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett85 »

On 2003-02-24 07:57, janikin wrote:
Jep! Nyt on vika korjattu ja auto pelaa hyvin oli ilmanputsarille menevä haitariputki pykinyt rikki ja repi sieltä ilmoja.
niin tarkoitat varmaan ilmanputsarilta moottorille menevää?
Savuttava omega ja kadett
janikin
'Kadett'
'Kadett'

Sitäpä juuri.
Vastaa Viestiin