pohjienteko hyviä neuvoja kiitos

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kille
'Kadett'
'Kadett'

pohjienteko hyviä neuvoja kiitos

Viesti Kirjoittaja kille »

eli isoin ongelma on kun olen hionut koria pellille asti ja hitsannu lokasuojia, miten sitte toimin? että tulee hyvä ettei ruostu kovin helposti :-?
Burnout_187
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Burnout_187 »

No alkuun kannattais massata se pohja sit hyvin :)
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Ruosteenestomaalia?
Sinkkimaalia?
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

Sinkkispray,happopohjamaali ja alustamassa... näillä karkottaa ruosteet taas vähäksi aikaa.. pinta pelteihin pelkkä sinkkispray ja paksu kerrospohjamaalia ennen pintamaalia..
millhill
'Agila'

Viesti Kirjoittaja millhill »

Ole tuon sinkkisprayn tai sinkkimaalin kanssa hieman varovainen, kun ei aina ole paras pohjamaali. Voipi olla ettei seuraavat maalikerrokset pysy hyvin.
Mene oikeaan automaali-kauppaan ja osta sieltä tavarat. Jos sinulla on muistikuvia alkuperäisestä maalista ja siinä olleista ruosteista, niin sinne ei taida auttaa kuin tinaaminen tai pellin vaihto. Ruoste kun tekee pienen pieniä reikiä pellin läpi jne... siitä johtuu ne maalin alle tulleet kukkaset, jotka sitten puhkeavat maalin läpi kukkimaan.
Spequ
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Spequ »

Kaikenlaiset paukkupullo pohjamaalit (Maston) kannattaa suosiolla jättää hyllyyn. Ne eivät nimittäin kestä pintamaalia vaan saattavat "palaa" kun pari kerrosta pintaa on vedetty. Itse olen käyttänyt Standoksin pohja/hiomaväriä ja hyvin on kestänyt.Ei kannata noissa säästellä.
Vectra V6 Turbo
Vastaa Viestiin