juu kattelin kyllä fk:n alustoja eikä ne hirveen hintasia ole mutta kun nekin on just jotaa 70/50 ja 60/40 ni luulis et jää perä korkeammaksi. oon kuiteskii tavannu sellasia vecculeita missä on 60/60 alusta itse asiassa mulla olikin sellanen tossa vuosi sitten mut en tiedä mistä se on hommattu. eikä viittis millää ruveta ostamaa korkeus säädettävää kun se maksaa hunajaa.....
ananias kirjoitti:Ainakin 60/60 jousia valmistaa gm. En tiedä kuka sitten
jälleenmyy, nähtävästi aika monet varaosa putiikit.
Dr Wheelgood on ainakin myynyt.. Ja merkki on siis G&M ettei sotketa General Motorsiin Oli sitten ainakin minun ostamissani jousissa vikana että takaa madalsi ihan liikaa verrattuna etupäähän. Autona Vectra 2000
-90
-jupe- kirjoitti:-60/60 alustalla menee aika matalaksi. 290mm edessä navasta kaareen, takana 300mm.
Jos haluu kunnolla tonttiin niin eteen -75 jouset ja taakse -60 jouset tosi lyhyillä iskareila
minkä merkkisellä alustalla mitattu noi mitat? mitenköhän on jos laittas kadetin jouset veccuun? pitäs melkee kokeilla
kadetin uusi vakiovieteri madaltaa vakio a-veccua noin 30mm, eli kadetin 60mm madallussarja vectraan ois semmoi n.90mm.. kokeiltua, ja liian matalaksi meni, tai sit liian pehmeät madallusjouset (Weitec) kadetissa vectran alle..
mul tippu perä enemmän ku keula ku laitoin 60mm alusta (jouset ja iskarit)mites ku siel alkaa olla rajoitinkumit aika lähellä.2 takana niin lyö jo pohjaan...