MV6 kansipahvien vaihtoo..Tai dieselöinti?
MV6 kansipahvien vaihtoo..Tai dieselöinti?
Eli missä ja kuka laittaa MV6 koneen kannet kuntoon..?
Ite en rupee sössiin tuota konetta en aukase en saati saa sitä kasaan että toimis vielä joskus ,onko tiedossa ketää joka auttas ku tuon opel korjaamon taksa on järkyttävä!!
Varmaan sais käytetyn koneen repparahalla mitä pitäs kantaa opel liikkeeseen kansi rempasta!?
Mulla on katkennu ylävesi letku omegasta MV6 koneesta ja kait lämmenny liikaa lähtee jotenki käytiin,mutta huomattu että tupsutta startessa vesi kanavaan? kun lähtee käyntiin käy aikasta hyvin ei tule mitää yli määräistä savua putkesta(sinistä tai huurua) ei ole minun mielestä vettä öljyssäkään..?
Itse voisin käyttää kannet koneistamolla ja hommata tykö tarpeet mm.yläpään tiivisteet,pultit jne.!
Mihin tai kuka tekis??
Ite en rupee sössiin tuota konetta en aukase en saati saa sitä kasaan että toimis vielä joskus ,onko tiedossa ketää joka auttas ku tuon opel korjaamon taksa on järkyttävä!!
Varmaan sais käytetyn koneen repparahalla mitä pitäs kantaa opel liikkeeseen kansi rempasta!?
Mulla on katkennu ylävesi letku omegasta MV6 koneesta ja kait lämmenny liikaa lähtee jotenki käytiin,mutta huomattu että tupsutta startessa vesi kanavaan? kun lähtee käyntiin käy aikasta hyvin ei tule mitää yli määräistä savua putkesta(sinistä tai huurua) ei ole minun mielestä vettä öljyssäkään..?
Itse voisin käyttää kannet koneistamolla ja hommata tykö tarpeet mm.yläpään tiivisteet,pultit jne.!
Mihin tai kuka tekis??
ilmoittele vaan niin vaihdan ne pakosarjan tiivisteet... niin ja nimim.jope kyseli multa osia tuosta moottorista tai lähinnä koko moottoria ilman apulaitteita, myyt sille ne sun palikat ja tuut sitten hakee multa ton poispena78 kirjoitti:Nii kait tässä kohta pitää tehdä jos ei kukaan osta tai vaihda diiseliin!?A.k.i kirjoitti:ei siin nyt muu auta kun ostat minulta sen moottorin tuohon ja myyt oman osina eteenpäin
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09