Omasta vecculista maalattiin etuovien alaosat ja takaluukku. Pientä ruostumista oli esiintynyt näissä kohdissa.
Maalaustyöt
Maalaustyöt
Miten voi varmistua, että auton maalaustyö on tehty kunnolla? Onko jotain kikkoja / keinoja, joilla selviää, että työ on tosiaankin tehty taiteen sääntöjen mukaan (joita en tiedä
)?
Omasta vecculista maalattiin etuovien alaosat ja takaluukku. Pientä ruostumista oli esiintynyt näissä kohdissa.
Perhana, se on jo myöhästä - saan auton huomenaamulla
Noh, pitää toivoa sitte parasta vaan, ollaan noita firman autoja siellä korjautettu aika paljon ja mainitsin siitä kun kävin näyttämässä - mulla kun on jotain sanomista siihen, missä niitä meidän koslia korjaillaan
. Ehkä se nostaa työmotivaatiota.
Kyseessä siis heppu, joka tekee toiminimellä noita hommia.
Mutta jos jollain hyvällä konstilla tai silmällä saa katottua ja varmistettua, että työ on huolellista ni vinkkejä vaan mulle
Noh, pitää toivoa sitte parasta vaan, ollaan noita firman autoja siellä korjautettu aika paljon ja mainitsin siitä kun kävin näyttämässä - mulla kun on jotain sanomista siihen, missä niitä meidän koslia korjaillaan
Kyseessä siis heppu, joka tekee toiminimellä noita hommia.
Mutta jos jollain hyvällä konstilla tai silmällä saa katottua ja varmistettua, että työ on huolellista ni vinkkejä vaan mulle
Melkein veikkaisin,että tekee kunnolla,kun oma maine kyseessä kuitenkin.
Jos tekisi sutta,niin asiakkaat vähenisivät melko ripeästi.
Eri asia taas sitten "isommissa" firmoissa,jossa työntekijöillä ei ole firmassa omia pennosia kiinni.
Vaikea valmista maalaustyötä arvostella muuten kuin maalausjäljen mukaan.
Maalipinnanpaksuusmittarilla tietty näkisi,että onko käytetty senttitolkulla pakkelia pellin korjaamiseen.
Jossei magneetti pysy korjatuissa kohdissa,niin sitten ei ole tehty kunnolla
Jos tekisi sutta,niin asiakkaat vähenisivät melko ripeästi.
Eri asia taas sitten "isommissa" firmoissa,jossa työntekijöillä ei ole firmassa omia pennosia kiinni.
Vaikea valmista maalaustyötä arvostella muuten kuin maalausjäljen mukaan.
Maalipinnanpaksuusmittarilla tietty näkisi,että onko käytetty senttitolkulla pakkelia pellin korjaamiseen.
Jossei magneetti pysy korjatuissa kohdissa,niin sitten ei ole tehty kunnolla