Eli mulla on tossa Astrassa tuo CD30 MP3 -soitin mutta auton käyttöohjeessa on ohjeet vaan perustoiminnoille.
Pitäisi siis saada jostain kunnon käyttöohje mistä löytyisi kaikki toiminnot listattuna, esim. randomia en saa millään päälle kun kuuntelen cd:tä ja painan CD-painiketta niin näyttöön tulee vaan ilmotus "Random off" eikä sitä saa päälle vaikka mitä nappia samaan aikaan painan.
Löytyiskö siis sähköisessä muodossa tuohon manuskaa?
Astra H soitin
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Siis kyllä mulla omegassa toimii tuo random niin että kun painaa cd-painiketta ja pitää pohjassa hetken niin kuuluu "buub" ja näytössä vilahtaa random on. Kun painaa uudestaan painiketta ja pitää pohjassa niin kuuluu taas tuo "buub" ja näkyy näytössä random off. Soitin ei ole sama malli eli ei omaa tuota MP3 ominaisuutta mutta luulen että toiminnallisuus on sama kun ainakin ulkonäkö on.
Painat pohjaan soittimen cd painikettta vähän aikaa niin se randem menee päällä ja valitset ettäkö albumi vai koko cd. Koko cdn valinnassa se soittaa albumin randomina ennenkuin vaihtaa toiseen albumiin. Kun napsuttelet cd painiketta niin saat vaihdettia että lukeeko soittimen näytössä id tag, kappaleen nimi , esittäjä vai kappaleen numero
Astra Wagon -06 Enjoy Special 1.8 Black Sapphire
juu'u, eipä tapahdu muuta painaessa cd-nappia pohjassa ku että tulee lukemaan Random off ja ei auta vaikka sitä rämppäis tai painais pitkään pohjassa tai painais muita nappeja samaan aikaan..
seuraavassa huollossa vois tyhmänä kysyä tosta et toimiiko toi ensinnäkään vai pitääkö siinä jotain kikkailla ennenku se lähtee toimiin niinku tos ylempänä selitettii..
seuraavassa huollossa vois tyhmänä kysyä tosta et toimiiko toi ensinnäkään vai pitääkö siinä jotain kikkailla ennenku se lähtee toimiin niinku tos ylempänä selitettii..
ja kun nuoli selaimella painat vaikka vasemmalle niin alkaa tuleen niitä vaihtoehtoja...Larvanto kirjoitti:juu'u, eipä tapahdu muuta painaessa cd-nappia pohjassa ku että tulee lukemaan Random off ja ei auta vaikka sitä rämppäis tai painais pitkään pohjassa tai painais muita nappeja samaan aikaan..
Astra Wagon -06 Enjoy Special 1.8 Black Sapphire