bensatankin keskuslukon moottori
bensatankin keskuslukon moottori
elikkä sano sopimuksen irti virtaa liittimiin tulee mutta ei toimi..onkohan kellää tietoa minkä hintaisia noi on opel liikkeissä?
VW Bora 1.6 16V -00
Itse korjasin tänään calibrasta takaluukun moottorin.
Sisällä ei ole muuta,kuin muovisia hammasrattaita ja ainut sähköosa on pieni DC-moottori,joka maksaa esim bebekissä 1€.
Itse suolestin patterikäyttöisen nitojan,joka pöydällä seisoi tyhjänpanttina ja löysin sen sisältä sopivan moottorin.
Korjauksen hinnaksi tuli tasan senverran,kun omalle työlleen antaa arvoa...
Sisällä ei ole muuta,kuin muovisia hammasrattaita ja ainut sähköosa on pieni DC-moottori,joka maksaa esim bebekissä 1€.
Itse suolestin patterikäyttöisen nitojan,joka pöydällä seisoi tyhjänpanttina ja löysin sen sisältä sopivan moottorin.
Korjauksen hinnaksi tuli tasan senverran,kun omalle työlleen antaa arvoa...
Et sä siinä hei säästä niin paljoa aikaa että kannattais maksaa 69€ ylimäärästäElf kirjoitti:ei ollut osaset liikkeen mukaan tarvikkeena saatavissa..pitää alkaa Opel liikkeestä metsästää.. Opel liikkeen hinta on 70 euroa aika kallis mutta eipä siinä paljon vaihtoehtoja ole kun pitää saada toimimaan.

Vaikea näkemättä sanoa,mutta oma oli ainakin sellaisilla messinkisillä ontoilla niiteillä kasassa.Elf kirjoitti:ok.. otin ton pois ja toi on aika hyvin koteloitu...mitenhän noi kuoret sais parhaiten pois..
Ne kun porasi auki,niin kotelon sai auki.
Takaisin laitoin kasaan ihan vaan läpiruuveilla ja mutterit vastapuolelle.
Sattui vielä sopivasti olemaan sellaiset syvennykset,että mutterit upposivat nätisti ja pureutuivat muoviin,joten ei tarttenut edes pitää muttereista kiinni kiristäessä.
Kotelonhan voi vaikka liimatakkin kasaan jossei muuta keksi.