No voe helvata! Olipa taas PIENI osanottaja pula. Kolme Opelia ja viis henkee... Ei hyvä.
Harmi ku ei kellään ollu mitään kerhon rekvisiittaa päällä. Ilmeisesti siel viel muitaki...
Juheksi kirjoitti:No voe helvata! Olipa taas PIENI osanottaja pula. Kolme Opelia ja viis henkee... Ei hyvä.
Harmi ku ei kellään ollu mitään kerhon rekvisiittaa päällä. Ilmeisesti siel viel muitaki...
joo sori kaverit mä ainakin unohdin....... piti kyllä lähtee mutta......
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Juheksi kirjoitti:No voe helvata! Olipa taas PIENI osanottaja pula. Kolme Opelia ja viis henkee... Ei hyvä.
joo sori kaverit mä ainakin unohdin....... piti kyllä lähtee mutta......
Tiedetään, selitys ja persereikä, mutta itselle kävi täysin sama, että täysi nukahdus asian suhteen...
HUOMIO!!! Pieni kysely tuotti sellaisen tuloksen, että Elokuun paikallismiitti pidetäänkin viikkoa normaalia aikaisemmin eli 30.7. koska Kalajoen tapahtuma osuu samalle viikonlopulle. Ja näin ollen voimme vielä suunnitella reissua kohti Kalajokea.
Poikkeuksellinen aika päivitetty myös otsikkoon.
Voi hitsi eilen ollu tapaaminen ja viel hipalla.. voitais poikakaverin kanssa tulla aina noihin tapaamisiin Näkis muita opelisteja ja heidän hienoja Äänekoskelta ku ei kumminkaan kauheesti matkaa oo
Juu, eiku mukaan vaan! Ni ei tartte aina samoja naamoja kattella
Ja kuten monesti sanottua, kyllä meidät luulisi tunnistavan. Jollain on aina jotain kerhotuotetta päällä ja kai noista jostain autoistakin ehkä...
Rohkeasti mukaan vaan!
Kiitos Samille mun pikku mokan paikkaamisesta. Laitan ton seuraavan sit aikataulunmukaiseksi...
Ja jos on ideoita johonkin tapahtumiin ja muuhun yhteiseen toimintaan niin antaa kuulua