Mistä otettu säätöpaneeli?
Mistä otettu säätöpaneeli?
http://www.blocket.se/vi/8860376.htm?ca=11_s
Eli mistä autosta toi ilmastoinnin ja puhalluksen paneeli on otettu?? Istuu meinaan aika hyvin Calsuun..
Eli mistä autosta toi ilmastoinnin ja puhalluksen paneeli on otettu?? Istuu meinaan aika hyvin Calsuun..
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

Ei ole kyllä saanut automaatti-ilmastointia koskaan Calibraan alkuperäisenä lisävarusteena. Mulla on toi Calikan lisävarustekirja (-96) ja siinä ei ainakaa oo mainittu. Ja olisko toi sit ollu niin kallis että sitä ei oo oikeastaan ku yhdessä 10000 Calibrassa sillä koskaa ennen en oo nähny tollasta ja aika usein tulee kumminki käytyä mobilet ja autoscoutit läpi... 
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
-
juzatheman
- 'Senator'

Itse taas olen tuollaista paneelia kuvissa joissain calibroissa nähnyt.cm-cali kirjoitti:Ei ole kyllä saanut automaatti-ilmastointia koskaan Calibraan alkuperäisenä lisävarusteena. Mulla on toi Calikan lisävarustekirja (-96) ja siinä ei ainakaa oo mainittu. Ja olisko toi sit ollu niin kallis että sitä ei oo oikeastaan ku yhdessä 10000 Calibrassa sillä koskaa ennen en oo nähny tollasta ja aika usein tulee kumminki käytyä mobilet ja autoscoutit läpi...