E kadetin Mittarinpohjat tietokoneella???
-
miikka.supreme
- 'Admiral'

E kadetin Mittarinpohjat tietokoneella???
Olisiko Kellään E-kadetin skannattuja mittarinpohjia tietokoneella ?
Eli jos jollain on, voisitko ystävällisesti lähettää ne sähköpostiin : miikka.supreme@gmail.com
Muokkaisin niistä mieleiset ja tulostaisin ne ..
Eli jos jollain on, voisitko ystävällisesti lähettää ne sähköpostiin : miikka.supreme@gmail.com
Muokkaisin niistä mieleiset ja tulostaisin ne ..
-
miikka.supreme
- 'Admiral'

-
miikka.supreme
- 'Admiral'

-
Da_SunShine_Z
- 'Kapitän'

-
miikka.supreme
- 'Admiral'

Voisitko lähettää sen sun mittarinpohjan mun sähköpostiin?gsi_kadett kirjoitti:Mikä teitä vaivaa, kun kaikilla on ilman rundaria oleva karvalakki mittaristo?![]()
Onhan se kiepillinen kumminkin paljon asiallisempi ja siihen mulla olis jopa valkoset
pohjat
Ei haittaa vaikka siinä on se kiekkamittari, saan kyllä modattua sen itselleni sopivaksi..
Miikka.supreme@gmail.com
Iso Kiitos!
Laitettu menemään.miikka.supreme kirjoitti:Voisitko lähettää sen sun mittarinpohjan mun sähköpostiin?gsi_kadett kirjoitti:Mikä teitä vaivaa, kun kaikilla on ilman rundaria oleva karvalakki mittaristo?![]()
Onhan se kiepillinen kumminkin paljon asiallisempi ja siihen mulla olis jopa valkoset
pohjat
Ei haittaa vaikka siinä on se kiekkamittari, saan kyllä modattua sen itselleni sopivaksi..
Miikka.supreme@gmail.com
Iso Kiitos!
kiiitosVerronen kirjoitti:Tuollaisia löytyi koneelta http://koti.mbnet.fi/~mbk/taustat/
Oiskohan mitään apua
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Eipä mitäänipa kirjoitti:kiiitosVerronen kirjoitti:Tuollaisia löytyi koneelta http://koti.mbnet.fi/~mbk/taustat/
Oiskohan mitään apua
Astra 1.8 -98, ex. Corsa B 1.4i -95, Omega B MV6 -95, Vectra B 2.5V6 -96, Kadett 1.3 -89 x2