Eli ongelma on toi yllä oleva. Keskimäärin kerran päivässä saa koodata sen uudestaan. Patterit on just vaihdettu, eli siinä ei vika ole. Alkaa vähitellen ottamaan pattiin. Vois kokeilla toista avainta jos vaan löytäis sen jostain...
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
repa kirjoitti:Samaa vikaa mulla. Molemmat kaukosäätimet reistaa
Onko tietoa onko vika kaukosäätimessä vai vastaanottimessa? Tuli muuten mieleen, että joskus on näkynyt Vectroja joista on kahvat ja lukot poistettu, niin mitenkäs suu pannaan jos se koodaus sekoaa? On vähän sellainen mielikuva, ettei ole edes kovin harvinaista tässä autossa toi sekoilu.
sama vika...vika on kaukosäätimissä ovat yksinkertaisesti p****t..itse soittelin tuosta Opel liikkeeseen ja uudet olisi tullut maksamaan n. 60 euroa kappale plus asennus.päätin hankkia Defan hälyttimen jossa tuli mukana kaukosäätimet ja ovat pelanneet ongelmitta siitä lähtien..
juu..sanovat suoraan kun kyselin hälytintä että kaukosäädillinen kun vectran omat eivät toimi kunnolla ja oli jo kokemuksia niitten kanssa ovat saaneet tapella.
Kannattaa aukaista koko kauko-ohjain kahtia siitä kohdasta missä se pieni ura menee. Aukeaa nätisti pikku meisselillä auttaen. Sitten tarkastaa piirilevylle patterilta tulevien metallihässäköiden juotokset.
...täähän on ihan sininen......
Vectra C, Z18XE -03
Aapi kirjoitti:Kannattaa aukaista koko kauko-ohjain kahtia siitä kohdasta missä se pieni ura menee. Aukeaa nätisti pikku meisselillä auttaen. Sitten tarkastaa piirilevylle patterilta tulevien metallihässäköiden juotokset.
Samaa vikaa kauko-ohjaimessa.Just äsken kirosin sitä kun ei taas ohjain toiminu ovia sulkiessa vaikka avatessa toimi moitteetta Täytynee kattoo joku päivä noi juotokset(mutta ei krapula päivänä kun ei parane varmaan käsien kauheesti täristä )
Kyllä mulla näytti noi juotokset olevan ihan kunnossa. Voishan niitä koittaa varmuuden vuoksi tinailla, mutta taidan jättää väliin. Saa pian enemmän vahinkoa aikaiseksi, kun ton kokoiset komponentit lämpiää suhteellisen nopeasti turhan paljon.
mulla keskuslukon kanssa myös ongelma, mutta ne ei johdu kaukosäätimestä vaan siitä että "auto" luulee että avain on koko ajan virtalukossa? näin ilmoitti paikallisen huoltoliikkeen diagnostiikkalaite kun käytin autoa huollossa.. jos ostan erikseen saatavan keskuslukon kauko-ohjauspaketin, totta se kuitenkin pelaisi vaikka auton oma ei toimikaan?