Eli voisiko joku kertoa venttiilien nostot 1 sylinteri ykk:ssa, kun ei edellisellä nokkien omistajalla
ollut nokkakortti tallessa?
c20xe catcams 268ast/10.95 nokkien ajoitustiedot
mulla oli tollaset ja minun tietojen mukaan tehty vakio nokkapyörille,siis ajoitukselta.ainakaan en ajoittanut noita mitenkään erikseen ja muutetulla softalla,siirretyllä rajoittimella ja muutamalla muulla muutoksella oli 183hv moottorista.ettei olis sulla minun entiset nokat,mistä ne hankit?
Todennäköisesti väärässä.
Tuliko niissä nokkakortti mukana jos uutena ostit??
Helsingistä ostin itse, myyjän nimeä en muista. Sanojensa mukaan oli ne uutena ostanut, tiedäppä tuota.
Tuossa on mulla itsetehdyt säädettävät nokkapyörät, joten ei oikein tarkasti tiedä sitä
vakio kohtaa, ja lisäksi vielä kanttakin plaanattu. "Vakio ajoituksella" tuntuu, niinku ne ois paljo liian myöhässä. Niinku yrittäis huipputehoa työntää jostain 7500-8000 tienoilta... Vakio nokilla ajoitettuna
175hv/5400 penkissä, joten tuntus että noilla huipputeho tulis jostain 6000 päältä.
Eihän sulla muuten ole tuota softaa josta rajoitin muutettu, niin jossain muodossa olemassa?
(chippiä? softaa tietokoneella?On mahdollisuus tehdä ite lastu, mutta rajoitinta ei vakio ohjelmasta löydä).
Helsingistä ostin itse, myyjän nimeä en muista. Sanojensa mukaan oli ne uutena ostanut, tiedäppä tuota.
Tuossa on mulla itsetehdyt säädettävät nokkapyörät, joten ei oikein tarkasti tiedä sitä
vakio kohtaa, ja lisäksi vielä kanttakin plaanattu. "Vakio ajoituksella" tuntuu, niinku ne ois paljo liian myöhässä. Niinku yrittäis huipputehoa työntää jostain 7500-8000 tienoilta... Vakio nokilla ajoitettuna
175hv/5400 penkissä, joten tuntus että noilla huipputeho tulis jostain 6000 päältä.
Eihän sulla muuten ole tuota softaa josta rajoitin muutettu, niin jossain muodossa olemassa?
(chippiä? softaa tietokoneella?On mahdollisuus tehdä ite lastu, mutta rajoitinta ei vakio ohjelmasta löydä).
ei ole nokkakorttia kun itse ostin ne myös käytettynä,tosin en kyllä nähnyt mitän korttia niistä silloinkaan kun asensin ne nokat silloin uutena kaverin autoon.jostain vain oli tieto että ajoitettu vakiopyörille valmiiksi.mulla ei ole softaa siihen boxiin kun se oli joku karalan tekemä ja ostin sen itsekkin käytettynä.mistäs sulla lähtee ne vetämään kunnolla?mulla tiesi kierroksia katsomatta milloin oli 2500 rpm ja tehollinen veto jatkui noin 7300 asti.hestecin kartan mukaan olis tarvinnut isommat suuttimet tuolle sylinterikohtaiselle teholle.sinne masalaanhan minä ne omat nokat vein ja hain vaihdossa rajummat.näin ne vähän myöhemmin myynnissä foorumillakin.jos ne on samat niin niillä on ajettu alle 10000.Jamax kirjoitti:Tuliko niissä nokkakortti mukana jos uutena ostit??
Todennäköisesti väärässä.
Kyllä ne aika alhaalta mullakin lähtee, alle 3000 on kyllä ihan hyvin vääntöä vielä.
Kyllä ne on varmaan samat, alle 15000 ajettu (sano myyjä). Ja kyllä sen noista näki...
Voi vaan tuo ajoitus heitellä, vaikka oiskin vakio ajoitukseen tarkoitettu, olihan tuo nokkien koneistaja porannu nokkapyörien kiinnityspulttien reiätkin läpi öljykanavaan...
On vaan koko kierrosalue niin tasapaksun tuntoinen vakio nokkiin verrattuna...
Kai sitä odottaa liikoja, pitää mennä penkkiin näköjään säätään.
Seosmittarin mukaan kyllä soppa riittää hyvin vakio suuttimilla, painetta tietty nostettu
Kyllä ne on varmaan samat, alle 15000 ajettu (sano myyjä). Ja kyllä sen noista näki...
Voi vaan tuo ajoitus heitellä, vaikka oiskin vakio ajoitukseen tarkoitettu, olihan tuo nokkien koneistaja porannu nokkapyörien kiinnityspulttien reiätkin läpi öljykanavaan...
On vaan koko kierrosalue niin tasapaksun tuntoinen vakio nokkiin verrattuna...
Kai sitä odottaa liikoja, pitää mennä penkkiin näköjään säätään.
Seosmittarin mukaan kyllä soppa riittää hyvin vakio suuttimilla, painetta tietty nostettu