Tee ite.. ei oo kauheen vaikee operaatio ja säästyy rahaa..karipp22 kirjoitti:neuvoisiko joku mistä tollasta powercappia vois tilata calibraan?
selaa taakse päin tätä topiccia nii on kuvaki ite väsätystä powercapista.
Tee ite.. ei oo kauheen vaikee operaatio ja säästyy rahaa..karipp22 kirjoitti:neuvoisiko joku mistä tollasta powercappia vois tilata calibraan?
Ite tilasin täältä http://www.mathijssentechnics.nl/ Tuli mulle alkuviikosta ja tyytyväinen olen. Hinta rahteineen kotiovelle n.150€karipp22 kirjoitti:neuvoisiko joku mistä tollasta powercappia vois tilata calibraan?
Penkkiin kerkeää vasta kuun lopulla tai ensikuun alussa, sitten on tarkempia tietoja..masa_158 kirjoitti:Eli penkissä tuli käytyä mutta nokan asteista en osaa sanoa mitään kun heittivät aikas pahasti ton kannen plaanauksen takia... Säädetiin nokat(vakiot) ventiilien avautumien mukaan eli 1ykk ja imu auki 0,7mm ja pako 1mm virivelhon määräysten mukaanVoimaa melkein vakio kone kiekaisi 168hp/6000 (käyrä olisi noussut mutta ei vedetty enempää
) ja 220nm/4200 aika tasainen vääntö välillä 3700-5500. Ja koneessahan on orkkista kaikki eli ilmanputsari, imuputket, sfi-koppa, kaasuläppä, imusarja, nokat,männät, pakosarja, siitä eteenpäin 2.5" putki.
Thermo-Tecin osti Jyväskylästä Autovaruste.Netistä, mutta on tilaustavaraa. 15m rulla maksoi 65€, täytyis vielä tilata sieltä Hi-Heat Coating sprayta että nauha kestäis paremmin sää rasitteita. Snap Trappien sijaan käytin tavallisia lemmareita. Tuolla lisää Thermo-Tecistä http://www.thermotec.com/products/2006_catalog.pdfVEN kirjoitti:Nikson: mistä ostit nuo osat? tarkoitus hankkia kanssa tuo Thermo-Tec eristys nauhan. Samoin öljypohjantiiviste olis syytä vaihtaa.
Nuo nokkapyörät kanssa olis ostettava..
kummat nokat vai nokkapyörät kannattaa ostaa ekaks? kansi on toistaiseksi vakio kolbeni.
oon huomannu että C20XE-moottorissa tuo lämpö alkaa olee pieni ongelma näin kuumina kesäpäiviä joten ajattelin myös joitain skuuppeja/ilman poistoaukkoja hommata.
Ram-airin tyylisen patentin tänään kyhätä 50mm halk.olevasta putkesta tehdä jos sitten sais vähän paremmin ilmaa koneeseen.
Ja sitten kyssäri jota olen miettinyt onko turbo calibran ja C20XE suuttimien ja bensapumpun välillä suurta eroa? ja olisiko bensa puolen päivityksessä järkeä/hyötyä tehollisesti jos näillä osilla sen tekis.
MeganRace pa-säädin,turbo calibran suuttimet ja pa-pumppu? entäs osien asennuksesta tarviiko tehdä järeitä muutoksia että nuo osat saa asennettua?
saapi sanoa mielipidettä osista myös tietenkin noitten osien kanssa tulis muita viripalikoita kaveriks.
Make M kirjoitti:Kaverille tuli tuossa jokuaika sitten tommis billetiltä nokkapyörät, jotka oli kasattu päin persettä. Säätö asteikko oli sisäkehällä piilissa, etä näin. Ei sielläkään liukuhihna pyäri aina virheettömästi.