Mulla on yhdet pyöreät Hellan Cometit mistä voisin luopua. Mallia en muista, mutta juurikin sen 15-20cm ja pyöreät. Uudet paketissa ja valkoiset suojakuvutkin löytyy. Pistäkää privaa jos kiinnostaa
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Boschin Rallye 225 on kyllä loistava valinta. Itellä oli ennen semmoset ref. 37,5 ja olihan ne pirun hyvät valot. En kehannu sitte laittaa tuohon vectraan niin isoja lamppuja, niin päädyin Hella 1000 FF (ref. 37,5) lamppuihin. Nuo Hellan valot ovat semmoset perkeleen muovikötöstykset, Boschit olivat sentään rautaa. Hellan valoteho on kyllä kiitettävä, mutta vituttaa hehkua vaihtaessa irrottaa koko lamppu ja tehä kaikki suuntaukset uudelleen.
Hanki Bosch Rallye 225, hyvä valoteho kohtuu kustannuksilla.
Edit: Perhana se ei mahukkaan tuohon sinun 15-20 cm kokoluokkaan.
offtopikkia kai... Mut kertokaa kuin saan omega B:stä ajovalot "muovit " kirkkaaks ku on vähä himmeet .......ja lähteekö kiven iskemät keulasta muuten ku maalaamalla,meinaa on aika isketty....."noobi"ku oon ...on vast neljäs Opel ni ei oo oppinnu.......Kiits etu käteen...
neljäs jo?? pitäshän siihen mennessä maali hommat olla jo hallussa
ei vaiskaa. mulla on kans keula ja muukin auto kiven lyömillä ja ei taida auttaa muu kun ylimaalata koko vehe.
ihan tyypillistä että ne umpioiden lasit himmenee. siihen saa varaosaputkasta tai opelilta uudet lasit, ite meinasin vaihtaaa umpiot parempiin, joku pulju myi 75€ klappale? jos joku viittis linkkiä laittaa
Ajovalon pleksit saa kirkkaaksi. Hae kännykkäliikkeestä näytön lasin fiksaukseen tarkotettua tahnaa. Helevetimmoinen jynssääminen, mutta kyllä se ainakin kaverin borakoneen lamput sai kirkkaaks.