Mä otin omasta astrasta ihan että otin päästä kiinni ja revin ne sitte pikku hiljaa irti...vähän jäi kylkeen liimaa mutta nekin saa pois kun otat vaan oikealla aineella tai lastalla.. minä itse tilasin riegeriä sutiilta että sieltä ainakin saa..!
On 2003-02-10 12:38, fastra wrote:
päästä kiinni ja revin ne sitte pikku hiljaa irti...vähän jäi kylkeen liimaa
Tuossa oli jollakin käyny niin että oli lista katkennu kun oli tuollalailla repiny. Auttaa varmaan jos lämmittää sitä listaa sen verran että liima irtoaa paremmin.
On 2003-02-10 12:38, fastra wrote:
päästä kiinni ja revin ne sitte pikku hiljaa irti...vähän jäi kylkeen liimaa
Tuossa oli jollakin käyny niin että oli lista katkennu kun oli tuollalailla repiny. Auttaa varmaan jos lämmittää sitä listaa sen verran että liima irtoaa paremmin.
Vanhemmissa astroissa on kumiset listat joten eipä ne kovin herkästi katkee.
On 2003-02-26 12:28, Astra Sport wrote:
Mites kun oon tossa käyny kaverin kanssa hirveetä vääntöö siitä et onko siinä ne "tapit" millä ne on kyljissä kiinni.
Ite oon kyl kovin sitä mieltä et ne olis vaan liimalla kiinni. Mutta jos joku vois valasta jälleen kerran et kumpi meistä on nyt sitte oikeessa.
Liimalla olivat ainakin 1.8 Sport farmarissa vuosimallia 95 tai 96. Lähti meinaa moottoritiellä vauhdissa irti , ei jääty poimimaan
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Sama täällä, Astra caravan gls -95 ja listat on vaan liimalla, kerran ajaessani kuulin oudon "rapsauksen" ja parkkiin ajaessa huomasin listan häipyneen!
Ostin sitten uuden listan, mutten GLS-merkkiä, joka olis maksanu n. 70mk!
Tulipa sitten viikonloppuna tutustuttua tarkemmin näihin listoihin ja ne on semmosen peltilistan päällä painettuna kiinni ja tää pelti on tapeilla kiinni korissa joten taitaapa listat jäädä kylkiin kiinni..