Mut saaks jos haluu?Amppa kirjoitti:Mä oon miettiny ihan samaaR.Lehtinen kirjoitti: - Onko pakko jos ei haluu?![]()
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Tietääkö ketään, et miten saan tallennettua kuvan näytöstä, kun tuota "print screen"-näppäintä painaessa ei tapahu mitään?
Eli jos vaikka näytölle pamahtaa joku pop-uppi ja haluan tallentaa näytöllä olevan näkymän, miten tuo tehdään.
PS. Käytin ihan kiusallani "ketään"-johdannaista sanasta "ketä"...

Eli jos vaikka näytölle pamahtaa joku pop-uppi ja haluan tallentaa näytöllä olevan näkymän, miten tuo tehdään.
PS. Käytin ihan kiusallani "ketään"-johdannaista sanasta "ketä"...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Timonen kirjoitti:Tietääkö ketään, et miten saan tallennettua kuvan näytöstä, kun tuota "print screen"-näppäintä painaessa ei tapahu mitään?
PS. Käytin ihan kiusallani "ketään"-johdannaista sanasta "ketä"...![]()
![]()
jos nyt oikein kymysyksesi ymmärsin niin painat print screen nappia jonka jälkeen avaat esim.paintin sitten painat ctrl+v ja kyseinen ruudun kaappaus näkyy edessäsi sitten vaan talletat sen haluamaasi paikkaan
vähänks oon törkee muokkasin toisen ohjetta.jos nyt oikein kymysyksesi ymmärsin niin painat ctrl + print screen nappeja jonka jälkeen avaat esim.paintin sitten painat liitä tai paste ja päälimmäisen ikkunan kaappaus näkyy edessäsi sitten vaan talletat sen haluamaasi paikkaan
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Thänk juu veri meni... Homma ruletti OpenOfficellakin, kun en moista hienoutta kuin PowerPoint omista.ipa kirjoitti:vähänks oon törkee muokkasin toisen ohjetta.jos nyt oikein kymysyksesi ymmärsin niin painat ctrl + print screen nappeja jonka jälkeen avaat esim.paintin sitten painat liitä tai paste ja päälimmäisen ikkunan kaappaus näkyy edessäsi sitten vaan talletat sen haluamaasi paikkaan
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Sanontahan kuuluu kokonaisuudessaan: "It ain't over until the fat lady sings" eli se ei ole ohi ennenkuin lihava nainen laulaa... viittaus johonkin tylsään joka tuntuu kestävän ikuisesti, mutta se tulee vielä kestämään pidempään koska tiedetään että jotain (joka sekään ei ole miellyttävää) on vielä tulematta.Racoon kirjoitti:mitä tarkoittaa sanonta "until the fat lady sings"?
Tulee alunperin siitä kun rouva rouva tms. roudaa miehen katsomaan oopperaa jossa mies ei viihdy ja lähinnä odottaa sen loppumista, mutta silti herra tietää että oppera ei lopu ennenkuin lihava opperalaulajatar on loppuaariansa kiekaissut...
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=5603Terodes kirjoitti:Miksei akkuvettä saa juoda? Muistaakseni purkin kyljessä kiellettiin tekemästä näin?